Vann

renagro

Elsker forumet
Jeg full ammer, men di siste dagene har d vært så varmt her og synest litt synd på lille gutt. Har ikke gitt han vann tidligere, men vurdere å gjøre d i morgen da d er meldt enda varmere. Bruker dere d? hvor mye og ofte? bare vann eller har dere i litt sukker? Har også hørt at mann ikke trenger d når mann fullammer men er litt i tvil[&:]

Mie får vann nå når det er så varmt. Bruker bare å gi henne rent vann men idag så hadde hun litt vondt i magen så ga henne sukkervann. Snuppa drakk 130 ml, tørst ja i varmen stakkar.

ORIGINAL: venoka

Mie får vann nå når det er så varmt. Bruker bare å gi henne rent vann men idag så hadde hun litt vondt i magen så ga henne sukkervann. Snuppa drakk 130 ml, tørst ja i varmen stakkar.

hvor varmt har du d da?

har hørt at man ikke trenger å koke det... gir litt vann men ikke i mengder.. full ammer..

I følge helsesøster her så behøver man ikke å gi vann når man full ammer, for morsmelk er og blir det beste.[;)]
Jeg gir bare MME så jeg gir vann i tillegg når det er varmt.

Men gjør det som føles riktig for deg.[:D]
Det viktigste er bare at du følger med så ungen ikke spiser mindre morsmelk pga vann inntak[;)]

ORIGINAL: "lille"

har hørt at man ikke trenger å koke det... gir litt vann men ikke i mengder.. full ammer..

Jeg har hørt helt motsatt, at man SKAL og MÅ koke vann, men hva som er rett er ikke godt å si[&:]

Hvis en skal gi babyen vann skal det kokes. Har aldri gitt vann til noen av mine da.........

Bruker håndtemp, skal være lunka, kjenner etter på innsida av håndleddet.

Back
Topp