Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som gir fulle porsjoner med grøt? Gir dere i såfall vann til eller kun MME/MM?
Jeg gir vann til grøten og alt av mat.. Jeg gjør det egentlig for å øve på at snuppa skal ta flaska.. Hu leker mest med den og biter litt. Blir overrasket over at det komme vann også litt morsomt å se på
Koker dere vannet? Hørte man ikke trengte å koke kaldt vann lenger fra de var 3 mnd.. Så jeg har ikke kokt det.... Kanskje det er feil??
Jeg er sikker på at jeg leste 6 måneder da vesla var liten, men ikke vet jeg. Jeg koker alt fortsatt og gutten er 5 måneder.
Vi koker også, men vet faktisk ikke hvor lenge det er nødvendig.
Hvor har dere lest 3/6 måneder?
Tror det var helsesøster som anbefalte det? Men her drikker hun jo mye vann i løpet av en dag (får kun mme), men vet ikke om mengden har noe å si.
Vi koker ikke. Mener å ha hørt noe om 3måneder, men ikke sikker. Hun slikker jo rent gulvet og alt annet så da ser jeg ikke helt poenget med å koke vannet som er så rent. Hadde vært noe annet i utlandet!
Jeg også har nemlig hørt det! Noe med at de skal bli vant med bakteriefloraen! Men vet jo ikke om det er før 6 mnd da! Jeg har gitt vann uten å koke og hu har ikke blitt sykVi koker ikke. Mener å ha hørt noe om 3måneder, men ikke sikker. Hun slikker jo rent gulvet og alt annet så da ser jeg ikke helt poenget med å koke vannet som er så rent. Hadde vært noe annet i utlandet!