Vann...

Shakira

Forelsket i forumet
Jeg har hatt bare litt vann i kroppen under svangerskapet,men har plutselig fått mere nå i de siste dagene. Føler meg skikkeli pløsette og svær :P Nå klarer jeg så vidt å kle på meg sokker en gang....
I morgen er jeg 38 uker:) Er veldig spent nå...har gått ei stund med kort livmorhals og er veldig moden. Og tipper det sikkert har skjedd mere,siden jeg har en del kynnere og nedpress.

Er det flere som plutselig har fått mere vann i kroppen?

Jeg er 40 uker i dag og har de siste ukene fått litt vann i kroppen, særlig i føttene. Har bare sokker på hvis jeg skal ut av døra og absolutt må:p

Jeg er 39 uker i dag. Har hatt masse vann i føttene iallefall de siste tre ukene. Hendene har blitt veldig opphovnet og, er smertefullt noen ganger.
Er som Trylletrollet, går kun med sokker hvis jeg MÅ ut ;)

Har masse vann i ansiktet, hender og bein. Gått opp 5 kg på 1 uke i bare vann, og det skal følges opp sa jordmor på sykehuset i går. Klarer nesten ikke tørke meg når jeg har vært på do pga vann og smerte i hender, så hadde blitt veldig glad om mini kom snart!! Er 39+1.

Ja jeg kan se det på ansiktet mitt nå også at jeg har sånn føde ansikt :P Har vært tynn i ansiktet hele svangerskapet nesten å ser det veldig godt nå,at det er litt forandret....

Fikk også veldig mye vann i kroppen og beina spesielt de siste 1-2 ukene før fødsel.

Mye vann i kroppen her også, spesielt bein og hender :-( Skoene blir trangere og trangere, og leddene i fingrene sitter fast om morgenene! Ikke særlig godt :-/

Har masse vann i ansiktet, hender og bein. Gått opp 5 kg på 1 uke i bare vann, og det skal følges opp sa jordmor på sykehuset i går. Klarer nesten ikke tørke meg når jeg har vært på do pga vann og smerte i hender, så hadde blitt veldig glad om mini kom snart!! Er 39+1.

Akkurat slik har jeg det å, jeg er 39+3. :-(
Ikke noe koselig..
Har fått carpal tunnel syndrom som følge av alt vannet i kroppen, så om natta sover jeg med skinner på henderne. Ellers våkner jeg x-antall ganger med at henderne verker og fingrene er stive.
Gikk opp 5kg på 3uker og syns selv det var ille.
Har bare ett par sko jeg kan bruke og selv de gjør vondt å ha på seg.
Sokker tar jeg kunn på når jeg skal ut eller får besøk :P
Ansiktet er så hovent at nesten alle jeg stopper å prate med som jeg kjenner, kommenterer det.
Syns selv nesa har blitt gigantisk :O
Og jeg har fått rompe! :P har bestandig hatt flat rompe, men nå har jeg litt "junk in the trunk", hehe :D

Nå har blodtrykket (undertrykket) steget kraftig på kort tid så nå må jeg jevnlig på sykehuset på kontroll. På torsdag var undertrykket på 100! mens jeg var på sykehuset, fikk ikke lov å forlate da, det sank heldigvis til 90 etterhvert. Har målt selv i helga og det varierer mellom 90 og 95.
Har aldri vært plaget med blodtrykket før så jeg er spent på hva de sier imorn når jeg skal på ny sjekk.
Håper tuttifrutti vil ut snart så kroppen min stabiliserer seg igjen.

Samboern min hadde bestilt nye løpesko til meg som han var å henta i posten i går... Jeg fikk de ikke på meg en gang :P Så jeg vet jo ikke om de passer meg enda...Hehe...

Ikke noe koselig..
Har fått carpal tunnel syndrom som følge av alt vannet i kroppen, så om natta sover jeg med skinner på henderne. Ellers våkner jeg x-antall ganger med at henderne verker og fingrene er stive.
Sokker tar jeg kunn på når jeg skal ut eller får besøk :p
Ansiktet er så hovent at nesten alle jeg stopper å prate med som jeg kjenner, kommenterer det.
Og jeg har fått rompe! :p har bestandig hatt flat rompe, men nå har jeg litt "junk in the trunk", hehe :D

Nå har blodtrykket (undertrykket) steget kraftig på kort tid så nå må jeg jevnlig på sykehuset på kontroll. På torsdag var undertrykket på 100! mens jeg var på sykehuset, fikk ikke lov å forlate da, det sank heldigvis til 90 etterhvert. Har målt selv i helga og det varierer mellom 90 og 95.
Har aldri vært plaget med blodtrykket før så jeg er spent på hva de sier imorn når jeg skal på ny sjekk.

Huff...hørtes ikke nå sælig ut :( Lykke til i morgen:)

Ikke noe koselig..
Sokker tar jeg kunn på når jeg skal ut eller får besøk :P
Og jeg har fått rompe! :P har bestandig hatt flat rompe, men nå har jeg litt "junk in the trunk", hehe :D

Ojj, høyt undertrykk da! Åssen gikk sjekken i dag? Har klart å få på meg et par joggesko helt til i dag, nå kan jeg glemme å gå ut! Beina og føttene er som tømmerstokker, og klarer ikke å lukke hendene skikkelig. God bedring og lykke til til deg! Dette er noe herk merker jeg, så håper ingen av oss må gå sånn til over termin!!!

Ojj, høyt undertrykk da! Åssen gikk sjekken i dag? Har klart å få på meg et par joggesko helt til i dag, nå kan jeg glemme å gå ut! Beina og føttene er som tømmerstokker, og klarer ikke å lukke hendene skikkelig. God bedring og lykke til til deg! Dette er noe herk merker jeg, så håper ingen av oss må gå sånn til over termin!!!

Ja, nei, nå sitter jeg i sykehus-senga mi :-/
De ville ikke la meg forlate da BT var det samme idag, de måler med jevne mellomrom og undertrykket er mellom 90 og 100. Så jeg får chille her til imorn. :-)
Urin er fortsatt fin, skal ta blodprøver litt seinere. Om alt er fint så får jeg kanskje dra hjem imorn.
Om én ting skulle være "feil" så forsto jeg det slik at dem ville sette meg igang imorn.
Har vært i UL idag og det så fint ut.
Ble sjekka nedentil og der klarte hun å "ordne" 3cm åpning, men jeg har ikke merka så mye etter det.
Så får bare vente å se hva de finner ut videre :-)

Back
Topp