Vann...

Shakira

Forelsket i forumet
Jeg har hatt bare litt vann i kroppen under svangerskapet,men har plutselig fått mere nå i de siste dagene. Føler meg skikkeli pløsette og svær :P Nå klarer jeg så vidt å kle på meg sokker en gang....
I morgen er jeg 38 uker:) Er veldig spent nå...har gått ei stund med kort livmorhals og er veldig moden. Og tipper det sikkert har skjedd mere,siden jeg har en del kynnere og nedpress.

Er det flere som plutselig har fått mere vann i kroppen?

Jeg har hatt bare litt vann i kroppen under svangerskapet,men har plutselig fått mere nå i de siste dagene. Føler meg skikkeli pløsette og svær :P Nå klarer jeg så vidt å kle på meg sokker en gang....
I morgen er jeg 38 uker:) Er veldig spent nå...har gått ei stund med kort livmorhals og er veldig moden. Og tipper det sikkert har skjedd mere,siden jeg har en del kynnere og nedpress.

Er det flere som plutselig har fått mere vann i kroppen?
Ja!! Masse i føttene og litt i ansiktet..:/

Jeg fikk plutselig mye vann i kroppen to dager før fødsel. Samt det økte på med kynnere mye spark og nedpress siste dagen. Håper det skjer noe for deg snart :)

Jeg fikk plutselig mye vann i kroppen to dager før fødsel. Samt det økte på med kynnere mye spark og nedpress siste dagen. Håper det skjer noe for deg snart :)

Ja jeg hadde en del sammentrekninger i etterm/kveld. De varte ei god stund. Men har gått over igjen. Men jeg har jo ikke termin enda så jeg må no bare belage meg på å gå 14 dager til:)

Sniker fra mai her. La på meg 5 kg vann på to uker nå. Har ikke knær, kragebein eller knoker på fingrene mer. Savner ansiktet også :P Klar for fødsel ja :-)

Back
Topp