Vann

jealie26

Gift med forumet
Gir dere vann til nurkene deres nå i denne varmen? Jeg gjør det, hun liker det visstnok godt ser det ut til [:)] De må jo bli tørste i denne varmen...
Det sies at hvis man fullammer så skal det ikke trenges med ekstra vann, men det tror jeg er individuelt...

Ja, Theo får vann! Og etter at vi begynte med det ble han mye blidere i varmen!!

Jeg har prøvd med litt kokt vann nå i varmen, men han liker det ikke... Prøver igjen om noen uker. Jeg prøvde fordi jeg nesten besvimte her om dagen. Han hadde en økedag i denne varmen, og jeg klarte tydeligvis ikke drikke så mye jeg hadde behov for. Jeg er stort sett alene her, så hvis det hadde skjedd noe.... skrekk og gru!

ORIGINAL: maiblomst

Jeg har prøvd med litt kokt vann nå i varmen, men han liker det ikke... Prøver igjen om noen uker. Jeg prøvde fordi jeg nesten besvimte her om dagen. Han hadde en økedag i denne varmen, og jeg klarte tydeligvis ikke drikke så mye jeg hadde behov for. Jeg er stort sett alene her, så hvis det hadde skjedd noe.... skrekk og gru!

Oi...ja, det er viktig å få i seg nok væske...jeg kjenner og at jeg blir fort svimmel for tiden....

her så drikker jeg 5 liter i døgnet omtrent, står opp om natten og drikker masse. drikker masse hele dagen også. fyller opp flsake etter flaske[;)]

Her er det bare amming. venter med å gi vann til hun blir litt større[;)]

Da har jeg vert på helsestasjonen... Og de sa at jeg måtte bare gi vann... Da prøver vi igjen[:)]

Prøvde å gi vann i dag .. hun tar flaske uten problemer men drakk lite av vannet .. kanskje hun synes smaken var litt annerledes [8|]
hvordan temperatur skal det være på vannet forresten?

ORIGINAL: Godemine

Prøvde å gi vann i dag .. hun tar flaske uten problemer men drakk lite av vannet .. kanskje hun synes smaken var litt annerledes [8|]
hvordan temperatur skal det være på vannet forresten?

Er det ikke bra så lenge det er litt lunket da tro? som med morsmelka =)

Back
Topp