Vann

Catski

Forumet er livet
Er det mange som gir gullene sine vann, og evt hvor mye og hvor varmt vann får de?

Birk får kokt vann ja... Han må nødt til å ha litt ekstra væske i denne varmen stakkar... Men kjøler det helt ned før han får det..
Han har fått en tutekopp som han kan drikke av når han vil...[:D][:D]

Jeg har gitt ham det i to dager nå.Første gangen kom all maten opp igjen...I dag går det som en drøm.Har forløpig bare prøvd flaske.Koker ikke vannet lenger. Tar rett fra springen.Det samme med mme.Hiver den bare noen sec i microen

ORIGINAL: Tusull

Jeg gir sebastian kokt vann, men først når det har nådd romtemperatur da.. [;)]

signerer denne jeg...bare martine vil ha det litt kaldere enn romtempratur...godt for gommene også[:D]

Jeg gir rett fra springen. Han drikker ikke så mye, ca.20ml ad gangen. Han får jo puppis også, så det er jo bare et supplement. Han ligger stort sett og biter i flaska og da får han iallefall i seg litt væske. Tror det er lurt når det er sprengvarme både ute og inne.

Ikke noe vann her nei. [:)] Prøvde litt på flaske her en dag men tror ikke behovet var til stede. 

Jg gir Mia flaska og lar henne drikke til hun ikke vil ha mer. Har kokt opp flasker med vann, som står på kjøkkenet, romtemperert.

Back
Topp