Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Prøver henne litt hver dag nå, men hun vi ikke ha...[:-] Så jeg må ha litt melkepulver,slik at hun kjenner litt smak...Men d blir mindre å mindre pulver i nå.. Skal prøve uten igjen imårra..[;)]
jada.. jeg har ei flaske med kokt vann klar gjennom hele dagen.. gir han litt innimellom..
siden jeg ikke ammer og kan bare slenge frem puppen så fant jeg ut at det var d beste alternativet[:D]
Petter synes faktisk vann er verre enn tran.. [8|] Men skal fortsette å prøve da. Kjøpte sånn nan-kopp, men det funka ikke.. Sutta litt på flasa da vi prøvde det, men det var ikke noe særlig med vann nei..
Begynte med vann da ho var 4 uker eller noe.. helsesøster som anbefalte 2 ts innimellom etter måltid for å skylle munnen slik at det ikke dannes sopp/trøske og at da venner ho seg etterhvert å drikke vann som tørstedrikk.. gått over på å ha det på flaske, men ho rynker litt på nesen når ho svelger.. hihi.. Koker vannet, avkjøler til lunkent.. og tar med flaska ut i vogna, jeg.. da holder den seg lunka.. :) Det er vel ingen babyer som er noe glad i vann, men det gjelder bare å fortsette å ikke gi opp! Syns det går bedre og bedre her.. (må bare være litt tålmodig..)[;)]
Ej me prøva å gi kokt vatn innimellom... hjelpe på luft i magen med det... han ekje nokke særlig begeistra enda[8D][;)] men so syns no ej sjøl med at kokt vatn smaka helt fole [:'(][&:] nei best med vatn rett fra springen... men det kan no ikkje disse småttisane få enda da...
Prøvde å gi Ludvig vann da vi slet med kolikken, men han rynka på nesa, spytta og nekta å drikke mer da han skjønte at det slettes ikke var melk på den flaska! [:D] Tenkte å prøve litt igjen nå som det er så varmt, merker at han er tørst ihvertfall for han spiser mye oftere enn vanlig...