Lille engelen
Betatt av forumet
Hmm hvordan gjør man det?? All tips tas imotHar fått mannen til å prøve seg på litt lymfedrenasje. Deilig og effektivt!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm hvordan gjør man det?? All tips tas imotHar fått mannen til å prøve seg på litt lymfedrenasje. Deilig og effektivt!
Tror han Google det. Er generelt massasje av lymfeknuteneHmm hvordan gjør man det?? All tips tas imot
Fikk høre fra ei fotdame som søsteren hennes holdt kurs for gravide! Anbefalte og få beina høyt opp! Over hjerte ! Så få beina i veggen og ligge der! Det skulle hjelpe for vann i hele kroppen!!) jeg er villig til å prøve alt hverfall hihiTror han Google det. Er generelt massasje av lymfeknutene
Off ikke bra! Selvom det er vondt nå får vi trøste oss med vann går fort bort etter fødsel :/Sukk, veide meg idag, og har nå toppet alle rekorder, gått opp 3 kg på under en uke. Gropene etter sokkestrikk får meg til å skylde på vann. Så får vi se
Jeg har samme problem med hendene mine. Hatt det i ca 1 mnd nå. Jeg er usikker på om det er vann eller dårlig blodtilstrømning. Leddene er kjempe vonde, må trene de i noen min før jeg klarer å feste bh-en og må ta skikkelig gripeøvelser med fingrene før de i det hele tatt fungerer.Fingrene mine har vært vonde i 1,5 uke nå ca. Vondt i leddene spesielt om morgenen (ant. fordi jeg er dehydrert hver morgen), ikke noe synlig hovne, men jeg får ikke på meg forlovelsesringen lenger den som alltid var litt for stor...
Plutselig i går så føttene mine hovne ut. Jeg har alltid hatt ganske flate føtter med tydelige blodårer, men nå ser de egentlig ganske søte ut med litt mer fylde
Gnisse skulle det stå ! Beina mine er snart som en stor pølse:/Nå har beina mine blitt så fulle av vann at jeg nesten blir bekymret ! Øverst på låra har jeg begynt å gidde inni hverandre! Fra knærne og ned går det rett ned og foten min buler oppover på rista! Ser rett og slett ut som jeg veier 300 kilo! Helt forferdelig ! Begynner nesten å grine bare jeg ser på beina mine nå