Lille engelen
Betatt av forumet
Hmm hvordan gjør man det?? All tips tas imotHar fått mannen til å prøve seg på litt lymfedrenasje. Deilig og effektivt!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm hvordan gjør man det?? All tips tas imotHar fått mannen til å prøve seg på litt lymfedrenasje. Deilig og effektivt!
Tror han Google det. Er generelt massasje av lymfeknuteneHmm hvordan gjør man det?? All tips tas imot![]()
Fikk høre fra ei fotdame som søsteren hennes holdt kurs for gravide! Anbefalte og få beina høyt opp! Over hjerte ! Så få beina i veggen og ligge der! Det skulle hjelpe for vann i hele kroppen!!) jeg er villig til å prøve alt hverfallTror han Google det. Er generelt massasje av lymfeknutene
Off ikke bra! Selvom det er vondt nå får vi trøste oss med vann går fort bort etter fødsel :/Sukk, veide meg idag, og har nå toppet alle rekorder, gått opp 3 kg på under en uke. Gropene etter sokkestrikk får meg til å skylde på vann. Så får vi se
Jeg har samme problem med hendene mine. Hatt det i ca 1 mnd nå. Jeg er usikker på om det er vann eller dårlig blodtilstrømning. Leddene er kjempe vonde, må trene de i noen min før jeg klarer å feste bh-en og må ta skikkelig gripeøvelser med fingrene før de i det hele tatt fungerer.Fingrene mine har vært vonde i 1,5 uke nå ca. Vondt i leddene spesielt om morgenen (ant. fordi jeg er dehydrert hver morgen), ikke noe synlig hovne, men jeg får ikke på meg forlovelsesringen lengerden som alltid var litt for stor...
Plutselig i går så føttene mine hovne ut. Jeg har alltid hatt ganske flate føtter med tydelige blodårer, men nå ser de egentlig ganske søte ut med litt mer fylde![]()
Gnisse skulle det stå ! Beina mine er snart som en stor pølse:/Nå har beina mine blitt så fulle av vann at jeg nesten blir bekymret ! Øverst på låra har jeg begynt å gidde inni hverandre! Fra knærne og ned går det rett ned og foten min buler oppover på rista! Ser rett og slett ut som jeg veier 300 kilo! Helt forferdelig ! Begynner nesten å grine bare jeg ser på beina mine nå
![]()