Vann

Lille engelen

Betatt av forumet
Flere som plutselig har begynt å holde på vann?? På nesten 3 uker har jeg gått opp 6 kilo med bare vann!!:( og føler det blir værre og værre! Vondt i fingre og bein! :( ankler har jeg ikke så mye igjen av! Vært hos jordmor og testet meg ! Alt så bra ut utenom at jeg samler veldig på vann:/ prøver å holde meg unna salt og sitter/ligger med beina høyt:( er det flere som sliter med det samme???

Ja, det startet for en uke siden her. Kjøpte sko som var ett nummer for store med vilje, men nå er de for liten også! Så det blir vel bare mer og mer. Men det forsvinner nok fort etter fødsel, så vi får prøve å fokusere på at det ikke er lenge igjen :)

Har begynt så smått den siste uken å få litt vann i hendene og litt i beina. Men er ikke så ille enda. Det er jo vanlig å få litt mot slutten...

Sent from my iPhone using BV Forum

Anbefaler deg å drikke detox te fra pucka;)

Den virker vanndrivende og og hjelpe :)
Skal vel ikke ta vanndrivende når man er gravid må vite ...

Ja, masse vann, og jeg har over 7 uker igjen!
Jeg må passe veldig på saltet, ellers ser jeg ikke ut... Men jeg merker at om jeg drikker mye vann, så hjelper det. Drakk 2.5 liter i løpet av en formiddag her, og da gikk jeg ned en ringstørrelse ;)

Har hørt at en skal drikke ekstra med vann ja...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg hovnet opp etter å ha gått mye og holdt på mye i huset. Etter jeg tok det ekstremt rolig de neste dagene så forsvant det, kanskje det kan hjelpe deg også om du drikker mye vann og holder føttene høyt

Ja hørt det hjelper å drikke vann ! Føler jeg drikker en del vann da jeg blir fort tørst! Men merker ikke noe forskjell :/ bare prøve å drikke enda mere vann da:) 3 uker igjen til termin nå! Jeg får bare holde ut med legger like tjukke som lår:p haha

Jupp, oppdaga elefant-føtter i forigårs og idag måtte jeg tvinge føttene ned i skoa :(

Helt grusomt, klarer nesten ikke gå, får ikke på meg sko, og det presser på både ankler og knær :(

Sent from my iPad using BV Forum

Off nesten godt å se det er flere enn meg ! Følt meg litt alene om dette! :/ ikke mye morro ! Vondt å bevege fingre! Driver egentlig å strikker men det måtte jeg legge fra meg! Er det flere som også sliter man blir veldig klam og varm inni hendene og under beina??

Første gang jeg ikke har fått av forlovelsesringen min :( Skikkelig nedtur å måtte legge den vekk :( :(

Første gang jeg ikke har fått av forlovelsesringen min :( Skikkelig nedtur å måtte legge den vekk :( :(

Off det skjønner jeg ! Selv er alle mine ringer også lagt bort vært borte 3 ukers tid nå ca!! Var hos jordmor igjen i dag ødem grad 2 sa hun jeg lå på! Uten at det da meg altfor mye!!

Har hat lenge mye vann i kroppen, men pga bekkenet mitt så sitter jeg en del nå. For vondt å legge seg og å komme seg opp på egen hånd. Så når jeg sitter nå kjenner jeg at føttene mine pulserer og jeg har noen digre klumper til ankler :P synes crocksa begynner å bli veldig trange for tiden også :P

Har hat lenge mye vann i kroppen, men pga bekkenet mitt så sitter jeg en del nå. For vondt å legge seg og å komme seg opp på egen hånd. Så når jeg sitter nå kjenner jeg at føttene mine pulserer og jeg har noen digre klumper til ankler :P synes crocksa begynner å bli veldig trange for tiden også :P

Off stas og være HØYGRAVID :p Hehe godt dette bare er for en periode! Minner jeg meg selv om;)

Har begynt så smått den siste uken å få litt vann i hendene og litt i beina. Men er ikke så ille enda. Det er jo vanlig å få litt mot slutten...

Samme her! Har måtte ta av meg gifteringen., det var litt nedtur :/ Her passer jeg på å drikke mye vann, sitte med beina høyt og ikke spise så mye salt! :)

Back
Topp