Vann

Twinkle*Star

Flørter med forumet
Hvor ofte får de vann om dagen og hvor lenge bør vi koke vannet de drikker? Koker dere fortsatt flaskene?

Daniel får vann til hvert måltid med fast føde. Koker ikke vannet i det hele tatt. Rent springvann han får :)

Jeg koker vannet ennå, men han ekke så veldig glad i vann at det gjør noe, men tilbyr han til måltidene:)

Vi har aldri kokt vannet, hun får vann til hvert målitd:-)

Prøver å gi vann til hvert måltid med annen mat enn morsmelk, eller morsmelk på flaske.
Men han foretrekker morsmelk rett fra meieriet, så jeg ammer han både før og etter hvis han får annen mat...
Koker ikke vannet. Men koker innimellom flasker som det har vært morsmelk på.

Hun får servert vann til hvert måltid med fast føde og ser ut til å like det godt som tørstedrikk. Bruker fortsatt kokt vann, men det er igrunn av gammel vane, for vannet vårt er supert. Koker flaskesmokkene med jevne mellomrom enda..

Vi kokte vannet og flaskene fram til 6 måneder! Nå får hun vann rett fra springen til hvert måltid, og som tørstedrikke hvis hun sutrer mellom måltidene. Flaskene koker vi heller ikke lengre, kun flaskesmokkene en gang innimellom :)

Vi kokte vannet av gammel vane helt til forrige uke. Hadde hjerna vært med så hadde vi slutta for lenge siden for vi steriliserer ikke flaskene lenger.
Hun får vann til hvert måltid, og så tilbyr jeg av og til ellers. Hun drikker mer etter at vi slutta å koke det, men det kan være en tilfeldighet :-)

Her får hun vann til måltidene med fast føde, og koker det siden hun ikke vil ha kaldt vann (bruker bare vannkoker) :) har aldri kokt flaskene hennes, siden vi har oppvaskmaskin ;)

Back
Topp