Vann

Shauri

Forumet er livet
VIP
I morgen vil jeg tilby daniel vann om natten. Han våkner jo hver eneste time, og er nok bare fordi han ikke vet å sovne igjen av seg selv som gjør det.

Lurt å gi vann da ja :) lykke til, og fortell hvordan det går!! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Mener på at jeg gjorde det samme med storebror da han hadde slike perioder, men husker ikke hvor lang tid det gikk før jeg så resultater av det. Har lest det også, at man kan gi vann for å lære de til at de ikke skal få pupp for å sovne igjen når de våkner. Er jo naturlig å våkne, og babyene må jo læres at de skal sovne av seg selv.

Jeg gjorde det med storebror.. Resultatet av det er jo at han nå nekter å sove uten vannflaska si.. Og bleia hans er STAPPFULL hver morgen. Vi prøver å gi han mindre og mindre vann i flaska da, så det skal bli enklere når han skal slutte med bleie på natta, men når den er tom roper han "hjeeeeelp, hjeeeelp" og vi må fylle på litt mer. Men det kunne vært værre, det er heldigvis ikke melk eller saft i den flaska :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Det var lurt, det visste jeg ikke gikk an:-) Vil gjerne høre hvordan det går:-)

He he, så lurt;) husk og oppdatere oss om hvordan det gikk:)

Jeg har tenkt på å gi fie vann på flaske når hun får grøt....men er redd for at hun får for lite mat, siden hun får melk etterpå, siden hun ikke spiser så mye grøt....men enn 20-30 ml kan vell ikke gjøre noe :P

Jeg har tenkt på å gi fie vann på flaske når hun får grøt....men er redd for at hun får for lite mat, siden hun får melk etterpå, siden hun ikke spiser så mye grøt....men enn 20-30 ml kan vell ikke gjøre noe :p

gi melk først, og så grøt, så slipper du det "problemet" ;)

Koker du vannet da??? Har begynt å gi Hermine litt vann mellom mm måltidene på dagtid da hun ofte virker tørst, ikke rart som hun sikler og lager spyttbobler da :P

gi melk først, og så grøt, så slipper du det "problemet" ;)

Men da er hun ikke intrisert i grøtn :/ men hun drikke likevel like mye melk forde om hun får et par skjeer med grøt :P

Samme som jeg gjør, da er det ikke bare jeg som er overhysterisk altså! ;)

Vet de sier at det egentlig ikke er nødvendig, men jeg synes ikke det er noe bry og vil være på den sikre siden.

Jeg tenker at jeg koker vannet til hun er 6 måneder, da spiser hun mer mat og tåler mer! Legen sa for øvrig idag til meg at tarmen deres er steril sålenge de kun får mm, så det er jo ikke rart at de fort blir dårlig i magen ved for høyt bakterieinntak!

VI kokte vannet en stund med T husker jeg, men husker ikke hvor lenge :p

Ja, jeg tror også 6 mnd :) jeg har ei vennine me en litn jente som er ca 8-9 mnd gammel, å hun ga henne kokt vann til hun var 6 mnd, så begynnte hun å blande sakte med sikkert inn vann fra springen med kokt vann, så det ikke blir en så brå overgang :)

Lurt å blande da =)

Jeg har kokt vannet til de har vært minst 6 mnder. Kommer til og gjøre det samme med Emmeth:)

Back
Topp