Vann

Tanntrollet09

Forumet er livet
Om man drikker 2-3 liter vann om dag, f.eks en liter/en og en halv liter i løpet av kort tid på morgenen og en liter i løpet av kort tid på ettermiddagen/kvelden, er det en grei måte å få i seg nok vann på, eller må man spre det mer utover dagen? 

Er det eit poeng å drikke mykje på ein gong? Om eg styrtar halvannan liter vatn er eg 100% sikker på at eg kjem til å bli skikkeleg kvalm...

Eg drikker når eg er tørst eg, men tar gjerne eit glas vatn f.eks. før måltid og passar på å drikke litt meir på jobb (der det er litt høgare tempo enn heime på kveldstid).

Om ein ikkje er tørst er det vel heller ikkje noko poeng i å "trykke i seg" tre liter vatn?

Jeg "liker" ikke vann og jeg glemmer ofte å drikke gjennom dagen. Kommer til kvelden så innser jeg plutselig at jeg kanskje har drukket kun 1 glass med noe. 

Tanntrollet09 skrev:
Jeg "liker" ikke vann og jeg glemmer ofte å drikke gjennom dagen. Kommer til kvelden så innser jeg plutselig at jeg kanskje har drukket kun 1 glass med noe. 

Om du heller ikkje blir tørst så får nok kroppen din det den treng av væske. Med mindre 1 glas med vatn er alt du får i deg av vått i løpet av ein dag. Ingen regel at alle MÅ drikke to liter vatn. Om ein drikk mykje kaffi/te/jus/melk/saft treng ein nødvendigvis ikkje like mykje vatn som viss vatn er det einaste ein drikk. Drikk når du er tørst du. Kroppen er som regel veldig flink til å gje beskjed når den treng noko.

Husk på at det er vann i det du spiser også :)
Er man tørst, har kroppen allerede fått for lite væske. Jeg drikker for det meste kun når jeg spiser. Dagen bør uansett startes med ett glass vann da kroppen ikke har fått i seg noe væske iløpet av natta.

Back
Topp