vann??

becky91

Andre møte med forumet
Korti kan me bjunna å je babyan vann på flaska?:) Nåen som vett d?

Ja jeg pleier å gi hun litt vann i flaska etter at hun har fått grøt[:)]

Kor gammale e o?:)

4 måneder i morgen [:D]
ORIGINAL: becky91

Kor gammale e o?:)

Jeg fikk beskjed av helsesøster at jeg kunne gi henne vann på sist kontroll og da var hun litt over 2 mnd. (ca 10 uker)

akoratt:) lille prinsen min e 3 mnd nå i dag:)

Jeg har gitt henne det av og til. Trur hun var rundt 2 mnd når hun fekk første slurkene [;)]

Hvorfor vil du gi henne vann og ikke bare melk? Så lenge det ikke er varmt og de svetter mye Holder det vel med melk..
Felix har fått vann en gang, det var da han hadde omgangssyken.

Du kan sikkert gi vann, tror ikke de trenger å være så gamle for å få det...[8|] Ola fikk det når han hadde feber og RS, (3 mnd gammel) for at han ikke skulle bli dehydrert... På sykehuset sa de at mange barn ikke ville ha vann, bare melk, men kan jo bare prøve! 

Vi prøvde å gi Sander vann her om dagen, da han hadde fått litt grønnsakspurrè.. Han slukte det virkelig ned og syns det tydeligvis var godt!! Fikk ikke mye da[;)]

varmer dere vannet eller kan man gi det kaldt?

prøvde je mi vann her om dagen, d likte o IKJE!!!

men vann ekje farli å je, så d må du bare prøva på :)

(kjende deg ijenn på bilde..hehe..så svarde på MOI-dialektå eg au...e frå Moi eg au ser du:) )

Jeg fikk beskjed av helsesøster å gi henne litt vann når hun maste etter mat 2 timer etter hun hadde spist sist. Siden vekstkurven hennes var høy, og at hun ikke skal gå over 1 liter MME i døgnet. Jeg varmer vannet litt. Har altid kokt vann i kjøleskapet som jeg varmer.

ORIGINAL: Lava86

varmer dere vannet eller kan man gi det kaldt?

Jeg varmer vannet på samme måte som melka[:)] har alltid kokt vann i kjøleskapet..

her drikker han vann for harde livet han. drikker ikke melk på natta men han drikker vann når han vokner. han er ikke sulten bare tørst han er 3 mnd

ORIGINAL: *Nikki*

de har da ikke behov for vann,siden det ikke er varmt ute=)

Dette er ikke helt riktig! Mme barn har faktisk behov for vann innimellom måltidene. Morsmelkerstatning gjør de tørst! Så obs obs...:)

Men de på morsmelk trenger ikke vann spesielt nå på vinteren da de bare legges til puppen når de er tørst og bruker den som tørsteslukker!

Back
Topp