Vann vann vann!!

Ikke vært flink i dag og har hodepine som resultat

Men nå ammer jeg og mannen er ute et ærend. Så da må jeg vente.

Hodepine her også i dag:( Med både melkespreng og såre brystvorter, trengte jeg liksom ikke det også. Skal drikke mer i morgen!!!

Oi. Sovende kolikkbaby på fanget nå, og vannflaska ligger på soverommet. Blir hodepine på meg da.. Ikke snakk om at jeg risikerer å vekke han nå. Time hos kiropraktor kl 13.40...

Glemmer å drikke fram til mannen kjem heim! Då drikker eg fort noen liter, men er ofte forseint og alerede fått hodepine :-/ men kjem seg vel etter kvart!

Flink i dag. Er ikke så mye annet å styre med her på sykehuset, så å drikke vann er en slags kjedsommelighetsgreie

Flink i dag. Er ikke så mye annet å styre med her på sykehuset, så å drikke vann er en slags kjedsommelighetsgreie

Alt bra med deg og bebis, snupp?

Alt bra med deg og bebis, snupp?

Fått svar på prøvene at det er RS viruset, så det tar vel et par dager til før alt er bra. Ikke noe kjempealvorlig, men han ligger på 30% O2 og får mer flaske enn pupp (jeg må pumpe, han orker ikke suge).

Så ikke sånn kjempebra nei. Men det går heldigvis over.

Fått svar på prøvene at det er RS viruset, så det tar vel et par dager til før alt er bra. Ikke noe kjempealvorlig, men han ligger på 30% O2 og får mer flaske enn pupp (jeg må pumpe, han orker ikke suge).

Så ikke sånn kjempebra nei. Men det går heldigvis over.

Å nei, så skummelt! Det er min store skrekk, at minsten skal bli syk. Det er vel så og si umulig å unngå når de har søsken i bhg, men håper det holder seg unna lengst mulig. Det er godt at dere er på sykehuset og får oppfølging. Masse, masse god bedring! Hold ut, mama. :)

Back
Topp