Prinsemamma23
Betatt av forumet
Kan man gi vann til babyene nå når dei er så små? Kokt vann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei.De skal vel ikke ha det? Er det en grunn til at du vil gi det?![]()
Okei, takk for svar.Nei, morsmelk eller morsmelkerstatning er både mat og tørstedrikk![]()
Ja er mye en ikke vetOkei.Nei, bare lurte.. Han er så sulten hele tiden og da får han erstatning.. Følger ikke 3t mellom hver gang her i hus føler jeg..
Har lurt på det samme selv da jeg fikk førsteOkei, takk for svar.er første gang så ikke så erfaren.
![]()
Okei.Nei, bare lurte.. Han er så sulten hele tiden og da får han erstatning.. Følger ikke 3t mellom hver gang her i hus føler jeg..
Okei, takk for svar.er første gang så ikke så erfaren.
![]()
Vi ammer kvar time og vist hun er fortsatt sulten etter amming får hun MME. Ikke noe regel med at det må gå 3t i mellomOkei.Nei, bare lurte.. Han er så sulten hele tiden og da får han erstatning.. Følger ikke 3t mellom hver gang her i hus føler jeg..
Okei.Ja er mye en ikke vetetterhvert når de begynner med mer fast føde kan de få vann mener jeg å huske
hvor gammel er han? Og hvor mye spiser han per gang?
Her spiser hun ca 100ml hver 3-4 time, noe lenger opphold på natta. To uker gammel.
Du kan alltid gi puppOkei.Han er 10 dager så ikke så stor enda.
Han drikker mellom 60-90ml hver gang.
+ at han får pupp om kvelden i tillegg.
men vet du om jeg kan gi han pupp i kveld selv om jeg spiste en snickers i dag? Den er det nøtter i så vet ikke..
![]()
Så bra.Du kan alltid gi puppnøtter skal vel ikke ha noe å si mener jeg, men ulike barn reagerer på ulike ting. På barsel sa de til meg at det var ingenting jeg ikke kunne spise, utenom at jeg måtte prøve meg fram selv
og en jm sa at det skulle ofte store mengder til før det hadde noe å si. Jeg spiste mat med litt løk i uten at hun reagerte
Løk, kål og erter er vel det de ofte sier, men det kan jo gå bra forde![]()
Nei en kan jo ikke slutte å spise hellerSå bra.Tenkte jo ikke før jeg hadde spist..
Så pleier han å få pupp når han legger seg som kos.
Har spist litt mye forskjellig uten han har reagert på noe egentlig.
Kjekt å ha noen som vet når jeg ikke kan finne svaret..
<3
Nei, kan ikke det..Nei en kan jo ikke slutte å spise hellerhøres kos ut med kveldsamming
veldig kjekt å ha et sånt her sted å spørre om ting ja, har spurt om masse jeg og
og nå som jeg har fått andremann prøver jeg å svare med mine erfaringer og kunnskaper til andre
![]()
Ja en skal ikke være redd for å spørre om noeNei, kan ikke det..Ja, veldig kjekt.
og ikke minst å lese seg klok på hva andre spør om også..
Kjekt å ha noen som svarer uten at du føler du blir halshugget..
![]()
Helt sant..Ja en skal ikke være redd for å spørre om noeogså kan man få mange ulike svar, også kjenner en på hva som er rett for en selv
![]()