vann i mellomøret

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
på onsdag kveld så merket jeg at jeg fikk vondt i kjeven og de to bakerste tennene. Iløpet av kvelden/natta ble det så vondt at jeg pustet og peste meg igjennom "rie takene" (Ja det føltes ut som rier i munnen).
Torsdager har legen min stengt, men jeg fikk komme til en annen lege.
"to paracet og nesespray ved behov"
wow.. dette var det jeg fikk som råd.. dette betalte jeg 200 kr for?
Kjøpte inn paracet, funka ikke i det hele tatt mente jeg, tok AAAALT for mye paracet, en dag av og smerte helvette var i gang ganger tusen.
Smertene var fra øret, tinning, kinnben, kjeve, tennene, hake. Det ble bedre om jeg lente meg fremover eller lå på den vonde siden.
Søndag flyttet jeg ut av leiligheten min, ble mye bæring ute i kulda og alt ble numment. deilig.
I går holdt jeg meg for nesa og blåste ut POPP sa det i øret og i dag er tanna mi øm, men ingen vondter.
oh happy day!

Vann i mellomøret er ingenting å tulle med, det gjør grise vondt. Men nå setter jeg virkelig pris på at jeg ikke har vondt :)

Hvis du er ofte plaget med dette, så må du få sjekket det opp. Kom det væske/blod når det "poppa"?

Ingen væske ut. Og dette er første gangen dette har skjedd. Heldigvis! Kjenner at det er ømt ennå. Men ikke den "rie smerten" som var før.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp