Vann i kroppen....

trigger2

Flørter med forumet
Er det mulig å få det så tidlig i svangerskapet? Har jobbet i hele dag, når jeg skulle ha på meg skoene mine istad fikk jeg di ikke på.. Leggene mine har også blitt kjempe store. Har vært veldig varmt her idag. Trodde det var på slutten av svangerskapet man fikk vann i kroppen jeg...

jeg får en del vann i beina hvertfall di dagene jeg har vondt i bekkenet.. Og det har jeg slitt med en stund.. Hjelper å sitte med beina opp hvertfall :D

Sliter med håvne føtter og ankler om dagen etter jobb jeg også... [>:] Er utrolig kjedelig...

Jepp, varme og om du står mye kan gi vann i kroppen. Tidligere i sommer gikk jeg opp 3 kg over natta og beina var som tømmerstokker. 3 dager var jeg sånn, så lå jeg med beina høyt et døgn og drakk masse vann. Det hjalp.

Jeg fikk det i uke 16 jeg[:)] Da jeg var på en fornøyelsespark i spania.. så gikk jeg og sto hele dagen! Å leggene mine var kjempe store i hele 3 dager etterpå.. plus at jeg fikk varmeutslett da..

Fingrene er mer hovne i hvertfall, for jeg måtte ta av gifteringen.. og beina blir det hvis jeg er på jobb, eller går mye generelt, og ikke har støttestrømpene på!

Back
Topp