Vann i kroppen

Krølla82

Forumet er livet
Dere som fikk det...i hvilken uke begynnte dere å merke det ? Jeg bare lurer fordi jeg er egentlig ganske redd for å få masse vann i kroppen og gå opp masse fordi jeg veier en del for mye fra før.

Jeg fikk mye vann i kroppen etter en flytur i uke 28. Hadde nok litt før det også, men ikke så mye at det var plagsomt.
Vannet er ubehagelig, men det går heldigvis som oftest vekk ganske kjapt etter man har født da.[;)]

Forå unngå det må du prøve å gjøre det samme som for å unngå svangerskapsforgiftning.

UNNGÅ salt mat for alt i verden. Spis lite søtt og drikk vann.
Evt begynn med støttestrømper, sitt med beina høyt og mosjoner!

fikk ikke så ekstreme mengder vann i kroppen, men det forsvinner fort etter fødel(tisser det, sprang jo i ett heheh!)
det går nok bra skal du se:) noen klarer ikke å unngå det uansett. en venninne av meg klarte ikke å skrive navnet om morgenen på noen papirer, for hånden var så full i vann at det ikke gikk an å holde en penn. hun var bare deeen søte teletubbien hehe!

Hadde ødem +2-3 fra uke 33 av.. Dvs fra 17.mai til 3.juli[;)]
Ubehagelig, men kiloene er fort kvitt da, værre med alle de andre kiloene[8|][:-]

jeg begynte og få ødme alerede  i uke 14 / 15 jeg og nå har jeg ødme 2 er uke 34

kan og ta b vitaminer både måren og kveld for å unngå veskeansamling[;)] dæ hjelper og.for når eg bruker lite av di så får eg vann i kroppen,mn går litt vekk ijen når eg tar meir+ passer på hva eg spiser seff.hoød føttene høgt når du kan.dvs når du sitter i sofaren å slikt

Back
Topp