Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har begynt å få en del vann i kroppen, og det skyldes vel sikkert mye av varmen...
men hendene mine er så vonde, så det er vasnkelig å røre på dem nesten...Har noen av
dere tips om hva jeg kan gjøre for å lindre litt?!
dessverre er de eneste rådene jeg har å komme med å drikke masse vann og ta det med ro (pass på å holde hendene over magen/hjertet (samme med føttene) om de fylles med vann også), så vannet får gått tilbake.. selv sliter jeg med hovne føtter, men hendene mine er hovne bare av og til (husk å ta av eventuelle ringer, så du ikke risikerer å måtte klippe dem av - jeg henger ringen min i halskjedet jeg når det blir for ille)
Jeg har vært hos legen pgav vonde armer og at de dovner bort samtidig som det stikker i de.
Legen sa at det var vanlig at gravide med en del vann i kroppen kunne få det, men blir det slik at hele armen dovner bort MÅTTE jeg kontakte lege igjen.Så vær litt obs selv om det er normalt:)
Det eneste du kan gjøre er å drikke mye, holde hendene i kaldt vann og sitte med de høyt[;)]
Lykke til.
har ikke vært veldig plaget. bare i beina. men har du badekar anbefaler jeg det med så kaldt vann du orker. det hjelper mot vonde kynnere også. fikk tips av svigermor. men husk å drikke nok!
Jeg har også fått så mye vann at det er vanskelig å gjøre forskjellige ting. Småtteri med hendene er vanskelig og det å gå på bena om morgenen er et rent h....¨¨¨. [:@][:@]Vekta raser opp.. [:@]sikkert pga vannet for ellers er jo alt greit.[;)] Gått opp to kg på en uke jeg nå.. Må være vann. [8|]Trøster meg iaffall med det. Lettere å bli kvitt vann etterpå!!
Vet hvordan det er med vann i kroppen ja... Sliter litt med det innimellom her også, men passer på å drikke masse masse vann og holde meg unna mat med salt. Så det er mine råd til deg!
Trøst deg med at vannet forsvinner ganske raskt etter fødselen da!
Håper masse vann-drikking og det å holde seg unna saltet hjelper deg!
Lykke til!!!