Vann i kroppen

Ja :wacky: måtte kjøpe støttestrømper sist uke. Men trur jeg skulle hatt større for jeg får så merker etter de:(

Ånei, føler med dere! Det kommer vel her såfort bekkenet svikter og jeg blir stillesittende.. Hadde så mye i beina sist at det ble lagt merke til som ekstremt, så ser ikke frem til det:hungover:

Jeg tror jeg har fått litt men heldigvis ikke mye, merker på et par boots jeg kjøpte meg i fjor at de plutselig sitter litt vel tight på leggeneo_O Håper virkelig ikke jeg får mye av det for det virker så ubehagelig!

Dette er kanskje et litt dumt spørsmål, men hvordan merker man det..?:oops:

Jeg har ikke pleid å få mer enn at jeg får sokkemerker/merker etter søm på klær. Ser ut til å ikke gå lengre enn som så foreløpig heller. Aner ikke om det er noe som kan forebygge det? (Dvs. om jeg gjør noe som hjelper mot det?)

Sist fikk jeg det fra ca uke 32. Men fikk det aller mest etter fødsel faktisk, fikk nesten ikke på meg vinterskoa da vi skulle hjem etter nesten 1 uke på sykehuset!

Jeg har! I uke 24, skulle ta på skoene for to uker siden og det gjorde så vondt oppå foten noe var blitt litt trangt inni der. Etter tre-fire dager med vondt ser jeg har høyre for har begynt å bli hoven. Fremdeles bare den foten.

Fekk det sist når det var kanskje seks veker igjen til termin. Då blei det skikkelig sommar og varmt ute, og eg la på meg fleire kilo med vatn på kort tid. Ikkje noko behagleg, men eg hadde god hjelp av støttestrømpar.

Heldigvis ikke plaget, men det kan jo komme senere. Er det vanligst i 3. semester kanskje? Husker ei venninner hadde helt vanvittig hovne føtter, det så veldig vondt ut!

Jeg går bare i kjole nå, bestilte sånn gravidjeans, og syntes det var helt grusomt med det lave livet. Uansett, er veldig fornøyd med Lindex sine gravidstrømpebukser. Jeg tror muligens de har noe kompresjon i tillegg? De er mindre elastiske på fot og legg enn strømpebukser jeg har hatt før.

Sånn ellers sniker jeg til meg fot/leggmassasje nesten hver eneste kveld. Nå når jeg er gravid har jeg fortalt mannen at jeg har en teori om at dette er veldig er bra for å forebygge hovne føtter i graviditet. :angelic: Nå er han bortreist, og sendte meg screen fra gravidappen der det sto om massasje, ble lovet en runde når han kom hjem. :hilarious:

Lette ødemer startet her for et pr uker siden, kjenner det på leggen på slutten av dagen, da kan jeg få et innsøkk om jeg klemmer. Men ringene sitter like løst, så det er nok bare i bena. Har begynt med støttestrømper nå.

Jeg har fått økning i vann nå. Aldri opplevd før, men det var helt rart å se på beina mine da jeg kledde av meg i går. Ikke merket noe, men leggen var helt blåst opp over sokkekanten, og beina så deformert ut. Det så ut som om vannet hadde hovedsaklig stoppet i sokkekanten. Ble litt bekymret, men skal til jordmor i morgen. Googlet også at det gjerne roer seg ved hvile, og hevelsen var helt borte da jeg stod opp i morges. Har verken trange sokker eller bukser etter min mening, men får kraftige merker av sømmer og kanter likevel.

Back
Topp