Vann i kroppen..

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Merker allerede mye vann i kroppen og idag måtte jeg ta av ringene... Har hatt mye vann i kroppen begge ganger tidligere og føles hoven og tung i bena/kroppen allerede.. Husker bare ikke jeg merket dette så tidlig sist.. Flere som merker dette tidlig? Kan gå veldig opp og ned iløpet av en dag!

Vett jeg har fått vann i fingre før, ringene gikk av i mars pga korona så får ikke målt hvordan fingrene er...

Vett jeg har fått vann i fingre før, ringene gikk av i mars pga korona så får ikke målt hvordan fingrene er...
Har tatt av ringene hver gang her også idag tidlig var fingrene krympet igjen... Tror forklaringen kan være at jeg spiste en halv pose chips igår og salt er visst ikke så bra for vann i kroppen :jimlad:

Har ikke merket noe til det enda, men jeg fikk ubegripelige mengder vann i kroppen mot slutten av svangerskapet sist og det gruer jeg meg veldig til. Håper vannet ikke er av samme mengde og gir like mye ubehag denne gangen!

Har ikke merket noe til det enda, men jeg fikk ubegripelige mengder vann i kroppen mot slutten av svangerskapet sist og det gruer jeg meg veldig til. Håper vannet ikke er av samme mengde og gir like mye ubehag denne gangen!

trenger ikke å bli likt mellom svangerskapene det reagerte jeg på trodde det skulle være prikk likt jeg:)

Har tatt av ringene hver gang her også idag tidlig var fingrene krympet igjen... Tror forklaringen kan være at jeg spiste en halv pose chips igår og salt er visst ikke så bra for vann i kroppen :jimlad:

ja salt hjelper ikke akkurat på men godt med chips inni mellom da

Back
Topp