Vann i kroppen

Bazinga

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg er egentlig plaget med litt vann i kroppen fra tid til annen, men var voldsomt da jeg var gravid. Nå begynner jeg å hovne litt i kroppen allerede, og kjenner på det typiske «vann-ubehaget». Noen som har gode råd om hvordan kvitte seg med vann? (Klar over å unngå salt og drikke mye vann, men funker ikke :( )

Gå turer, hjelper det?

Gå turer, hjelper det?

Det hersens bekkenet setter en fin stopper for turgåing :( tenkte meg en tur på studioet i dag for å sjekke om jeg får til å spinne litt. I alle fall litt styrketrening, så får vi se. Basseng kanskje?

har hørt at mye salt gjør at du samler mer vann i kroppen? så å redusere saltinntaket kan vel hjelpe. I forrige svangerskap hadde jeg masse vann i kroppen men hjalp å sitte ofte med beina høyt, å drikke mye vann, og å holde meg nedkjølt altså ikke bli for varm.. :happy:

Nei, funker det altså?? Har du testet?

Ja jeg har gjort det hele svangerskapet. Kjenner stor forskjell de dagene jeg har tatt akupunktur. Jeg får også nåler som stimulerer tarmfunksjon og blodgjennomstrømning i livmor.

Ja jeg har gjort det hele svangerskapet. Kjenner stor forskjell de dagene jeg har tatt akupunktur. Jeg får også nåler som stimulerer tarmfunksjon og blodgjennomstrømning i livmor.

Tusen takk, dette skal absolutt testes!!!:)

Back
Topp