Vann i kroppen?

Lisajenta12

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Hadde så og si ikke ekstra vann i kroppen i graviditeten. og har ikke gått ned i vekt etter fødselen. Her i dag hadde jeg på sokker som gikk over ankelen, sjeldent jeg gjør det. Men da fikk jeg sokkemerke. Skal spørre legen til uka. Kan være jeg ikke er flink nok til å drikke i alle fall. Da jeg ammet førstemann kunne jeg ikke gjøre det uten et glass vann. Nå går det fint å gå uten vann i timesvis. Merket at jeg blir litt lett treg i magen også.

Har noen av dere andre vann i kroppen etter fødsel?
 
Jeg har forsatt masse vann i kroppen. Men er alt for dårlig til å drikke. Gikk sånn 5-6 mnd før jeg mistet vannet med første. Da hadde vekten stått stille siden fødselen. Og etter det gikk det nedover. Så krysser fingrene for at det skjer denne gangen og.
 
Jeg har forsatt masse vann i kroppen. Men er alt for dårlig til å drikke. Gikk sånn 5-6 mnd før jeg mistet vannet med første. Da hadde vekten stått stille siden fødselen. Og etter det gikk det nedover. Så krysser fingrene for at det skjer denne gangen og.
Woho, håper det skjer her og:'D akkurat det vi ville høre;)
 
Jeg tror jeg har, ringene mine passer, men skoene mine passer ikke..
 
Vann her og... Får ikke på meg ringen min!
 
Jeg hadde masse vann før fødsel,og i beina etter fødsel.Sykt vondt!!
Hjalp å drikke mye,og ha beina høyt.Hadde det i noen uker etter fødsel til jeg ble syk langt inni feber land,da forsvant det
 
Back
Topp