Vann i kroppen?

Mamma73

Elsker forumet
Er det noen andre som sliter med vann i kroppen nå som varmen kom tilbake?

Jeg trodde jeg skulle slippe unna denne gangen. Er så hoven i føtter og legger at det gjør vondt å gå! :(

Sist gikk jeg opp 3 størrelser i sko - i bredden.

Nå skal jeg lage et stort glass sitronvann og sette bena i et fotbad. Håper det hjelper :)
 
Er det noen andre som sliter med vann i kroppen nå som varmen kom tilbake?

Jeg trodde jeg skulle slippe unna denne gangen. Er så hoven i føtter og legger at det gjør vondt å gå! :(

Sist gikk jeg opp 3 størrelser i sko - i bredden.

Nå skal jeg lage et stort glass sitronvann og sette bena i et fotbad. Håper det hjelper :)
Har hatt vann i kroppen lenge. Dessverre bare mer å mer. Får ikke på meg joggeskoene mine lengre, å jeg kan nesten ikke gjøre noe med armene før de vissner bort på grunn av stort press på nervene :/ forrige graviditet (fikk i juli 12) kjøpte jeg meg nye sko flere ganger fordi de ble for små :( værste var da jeg reiste på skobutikken 3 dager før 17 mai å kjøpte meg sko for anledningen, (2 nr større en vanlig) å 17 mai var de for små :( har snakka med jordmor, å det er ingenting å gjøre. Vi må spise null salt, drikke mye vann å være så mye i bevegelse som mulig :)
Håper fotbadet ditt hjalp:)
 
Fotbadet var deilig. Fikk mannen til å massere inn en avkjølende fotkrem. Men hevelsen er der enda. Er spent på hvilke sko jeg får på i morgen :(
 
Merker det uavhengig av varmen. Starter alltid dagen med trim - få på seg støttestrømper :p
 
Nå er jeg like hoven igjen :(

Støttestrømper klarer jeg ikke å få på meg lenger, ikke vanlige sokker heller [emoji14]
 
Uffda. Håper ikke jeg får for mye av det. Har såvidt merket det nå i uke32.
 
Litt vann i kroppen, men på langt nær så mye som i juli 2007. Jeg lærte da at potetgull ikke var det lureste å ha kikk på!!! Så nå er det lite salt og myyyyyye vann som gjelder. Hjelper meg utrolig
 
Jeg har knapt sko å gå med. Enkelte dager gjør det så utrolig vondt i bena. Det gjør vondt å gå :(
 
Merker det mest når jeg våkner om natta for å gå på do. Da gjør det skikkelig vondt i fotsålene når jeg reiser meg opp og går. I tillegg til at det gjør vondt når jeg forsøker å bøye fingerleddene. Noen ganger har deler av hendene sovnet også, slik at det prikker. Merker ubehag på dagtid også, men ikke i nærheten av hvordan det er om natta/morgenen.
 
Hadde fått litt i dag sa jordmor, merker det ikke selv..
 
Jeg har knapt sko å gå med. Enkelte dager gjør det så utrolig vondt i bena. Det gjør vondt å gå :(
Jeg er 33+1 og har hatt vann lenge.. Føler med deg, er en kamp å få på seg sko og på varme dager er det kun slippers som duger.. Veldig vonde bein når de et så stinn av væske.. Helt pyton!
 
Back
Topp