Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søstra mi utfører lymfedrenasje på føttene mine hvis det er antydning til vann... det hjelper sykt!
Ho trykker /klemmer og drar tomlene fra tærne og til ankelen, deretter videre oppover til under kneet. Hvis du skjønner. ... dårlig på å forklare. ... "skyver " vannet oppover liksom.Ojh Hvordan gjør man det da?
Sånn bare på framsiden av beina.../fra fotbladene....
Jeg har ikke hatt så veldig mye vann i kroppen enda så det kan sikkert variere fra person til person, men for min del så har det hjulpet i ei ukes tid kanskje, før det har kommet "like mye " igjen. Men nå har jeg "lært" opp mannen så han gjør det nesten hver kveld bare for å være snill siden jeg elsker massasje og sånn ❤Heldig du er som hsr noen som kan gjøre det på deg! Blir det for gæli så kanslje jeg bestiller meg time et sted for å gjøre det men varer det en stund da?
Jeg har ikke hatt så veldig mye vann i kroppen enda så det kan sikkert variere fra person til person, men for min del så har det hjulpet i ei ukes tid kanskje, før det har kommet "like mye " igjen. Men nå har jeg "lært" opp mannen så han gjør det nesten hver kveld bare for å være snill siden jeg elsker massasje og sånn ❤