Vann i kroppen!

Søstra mi utfører lymfedrenasje på føttene mine hvis det er antydning til vann... det hjelper sykt!

ef024420685da7863d629b0c0fd54a79

Sånn bare på framsiden av beina.../fra fotbladene....

Heldig du er som hsr noen som kan gjøre det på deg! Blir det for gæli så kanslje jeg bestiller meg time et sted for å gjøre det :) men varer det en stund da? :)
Jeg har ikke hatt så veldig mye vann i kroppen enda så det kan sikkert variere fra person til person, men for min del så har det hjulpet i ei ukes tid kanskje, før det har kommet "like mye " igjen. Men nå har jeg "lært" opp mannen så han gjør det nesten hver kveld bare for å være snill siden jeg elsker massasje og sånn ❤

Jeg har ikke hatt så veldig mye vann i kroppen enda så det kan sikkert variere fra person til person, men for min del så har det hjulpet i ei ukes tid kanskje, før det har kommet "like mye " igjen. Men nå har jeg "lært" opp mannen så han gjør det nesten hver kveld bare for å være snill siden jeg elsker massasje og sånn ❤

Det hørtes lurt ut! Søke det opp og høre med sambo :D

Merker lite til det. Men kjenner det i fingrene noen kvelder. Blir så hoven at gifteringen ikkje går av. Den går lett av til vanlig. Men det går som regel over til dagen etter.

Back
Topp