Vann i kroppen?

Så bra at du har sluppet å få vann i kroppen i de 2 tidligere svangerskapene! :) Håper du slipper denne gangen også :) Jeg skal til legen i morgen, håper blodtrykket er fint, ellers blir jeg bekymret for svangerskapsforgiftning :( Men var fint forrige kontroll så satser på at det er det nå også :)

Det trenger ikke være sf på gang om det skulle vise seg å være litt høyt heller da :) mente ikke å skremme deg! Men om det skulle være høyt, så må du nok ta det rolig og følge litt ekstra nøye med. Vann i kroppen er jo veldig vanlig når man er gravid, og sf er ganske sjelden :)

Det trenger ikke være sf på gang om det skulle vise seg å være litt høyt heller da :) mente ikke å skremme deg! Men om det skulle være høyt, så må du nok ta det rolig og følge litt ekstra nøye med. Vann i kroppen er jo veldig vanlig når man er gravid, og sf er ganske sjelden :)

Godt å høre! :) Neida tror ikke det er det assa, men tanken streifet meg med en gang :) mest sannsynlig så er alt fint :)

Bare si fra på neste sjekk så er de litt ekstra obs om du skulle få flere symptomer på sf. Vann i kroppen er jo vanlig når man er gravid :) Mest sannsynlig er det ingenting, men si fra hvertfall så de kan være obs viss noe mer skulle dukke opp.

Back
Topp