Vann i kroppen ?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Hva hjelper mot vann i kroppen ?
Ser det kommer mer og mer for hver dag nå :O spesielt i beina :(

Ting som kan hjelpe er å drikke masse, bevegelse, ha beina høyt og kompresjonsstrømper. Dessverre blir det ofte litt mere vann i kroppen når det er varmt... Min erfaring er at alt heldigvis forsvinner i løpet av de første dagene etter at babyen er født!

Hvis det er føttene så anbefaler jeg å ta en bøtte med kaldt vann med salt - ha føttene oppi så lenge du orker! Det demper hevelsen hos meg! :)

Drikk masse masse vann, spis lite salt, kjøl ned bena og ligg med dem høyere enn magen så ofte du kan:)

Her hjelper det med kalde dusjer/fotbad og ligge med føttene høyt. :) Gjør dette på kvelden, så sover du godt også da kroppen bruker energi på å varme seg opp igjen :)

Fød:p

Jeg har også mye vann, spessielt i denne varmen!
Jeg passer på å drikke mye, prøver å holde meg unna salt.
Passer på å sitte med bena høgt når jeg kan og variere mellom å stå, sitte og gå. Kan gjerne ta meg en gå runde bare for å få bevegd meg litt :)

Har også vurdert støttestrømper men er ikke blitt fult så gale enda føler jeg :p

Jeg å har fått litt vann i kroppen, så prøver å drikke masse spesielt nå når det er så varmt! Og så har jeg kjøpt meg en utrolig god gelekrem til beina fra mama mio, som heter Lucky Legs. Smører beina med den hver kveld når jeg legger meg, den kjøler og beina føles mye bedre når jeg våkner! Anbefales! :)

Jeg har også vann i kroppen. I går dusjet jeg bena vekselvis med kaldt og varmt vann. Ble litt bedre etterpå.

Back
Topp