Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ting som kan hjelpe er å drikke masse, bevegelse, ha beina høyt og kompresjonsstrømper. Dessverre blir det ofte litt mere vann i kroppen når det er varmt... Min erfaring er at alt heldigvis forsvinner i løpet av de første dagene etter at babyen er født!
Her hjelper det med kalde dusjer/fotbad og ligge med føttene høyt. Gjør dette på kvelden, så sover du godt også da kroppen bruker energi på å varme seg opp igjen
Jeg har også mye vann, spessielt i denne varmen!
Jeg passer på å drikke mye, prøver å holde meg unna salt.
Passer på å sitte med bena høgt når jeg kan og variere mellom å stå, sitte og gå. Kan gjerne ta meg en gå runde bare for å få bevegd meg litt
Har også vurdert støttestrømper men er ikke blitt fult så gale enda føler jeg
Jeg å har fått litt vann i kroppen, så prøver å drikke masse spesielt nå når det er så varmt! Og så har jeg kjøpt meg en utrolig god gelekrem til beina fra mama mio, som heter Lucky Legs. Smører beina med den hver kveld når jeg legger meg, den kjøler og beina føles mye bedre når jeg våkner! Anbefales!