Er det flere enn meg dom har fått det?
Skikkelig irriterende
føler meg som en vann ballong i dag 
Skikkelig irriterende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff det er ikke noe godtHar begynt å få i fingrene spesiellt. Så regner med det blir like ille denne gangen som sist. Da la jeg på meg 1,5 -3kg i uka siste 6 ukene pga vann i kroppen
Liker ikkeSå jeg hadde noen saftige merker etter sokkene i det jeg hoppet i dusjen i dag...så jeg melder meg dessverre i klubben.
Nei, gruer litt til sommeren, for håvner opp i leddene når det er varmt. Så er glad jeg er høygravid på vinterstidUff det er ikke noe odt![]()
Åh det har jeg aldri prøvdNei, gruer litt til sommeren, for håvner opp i leddene når det er varmt. Så er glad jeg er høygravid på vinterstid![]()
Men tror jeg skal prøve akupunktur om det blir værre![]()
Fikk det sist gang og det hjalp på å drive ut vannet, men fikk det kun siste mnd, så håper på det hjelper nå også![]()
Hvor finner man ut det?Jeg skjønner hva dere mener når dere snakker om vann i kroppen - at kroppen sveller ut pga oppsamling av mer væske enn normalt. Jeg tenkte bare å nevne at det SKAL være en god del vann i kroppen, ellers fungerer den ikke. Mye av vannet finnes inni cellene, men det er også vann utenfor cellene.
En stund før jeg ble gravid, ble mengden vann i kroppen min estimert til ca 34 liter. Da jeg var 14 uker på vei, var det 35 liter. Dette er mest sannsynlig naturlige svingninger, og iallfall innenfor normalen for meg (167 høy og normalvektig). Det blir spennende å sjekke nærmere slutten av graviditeten!
Som sagt, jeg skjønner hva dere mener, og føler med dere som er plaget av "vann i kroppen"! Dette var bare ment som bakgrunnsinfo når man snakker om at man "har" eller "ikke har" vann i kroppen.![]()