Vann I kroppen

snartmammatilenprins <3

Forelsket i forumet
Mange som har fått vann I kroppen? Føler det er veldig tidlig. Er 23+2 nå ser det ut som at jeg har trøkket over på anklene både natt og dag. Ligger med beina høyt på natta, sitter med Beina høyt I hver anledning på jobb. Tenkte å starte med støttestrømper I morgen håper det hjelper!

23+2 her også. Kjenner noe i fingre og bein, bare litt. Ser nå merker av ring og sokker. Så prøver å unngå mest mulig bruk av dette. Min tante som fødte for noen dager sia ble veldig ille i føttene og hendene, det har fortsatt ikke gått bort. Ja, lurt å begynne med støttestrømper. Fra man skal stå opp av senga til man skal legge seg i senga igjen.
Jeg venter litt, er ikke så ille enda. Og så har vi 4 kattunger som klatrer oppover beina til en hver tid. Så regner med at de blir ødelagt i løpe av 1/2 dag

Ikke dumt å begynne med støttestrømper :)

23+2 her også. Kjenner noe i fingre og bein, bare litt. Ser nå merker av ring og sokker. Så prøver å unngå mest mulig bruk av dette. Min tante som fødte for noen dager sia ble veldig ille i føttene og hendene, det har fortsatt ikke gått bort. Ja, lurt å begynne med støttestrømper. Fra man skal stå opp av senga til man skal legge seg i senga igjen.
Jeg venter litt, er ikke så ille enda. Og så har vi 4 kattunger som klatrer oppover beina til en hver tid. Så regner med at de blir ødelagt i løpe av 1/2 dag
Hvordan er det forresten med kattunger under graviditeten? Vi fikk 3 stk på onsdag, men hundene fikk tak I dem. Så alle døde. I dag tidlig var det plutselig en ny baby som kom:-O så kommer det 4 babyer til nå som vår pus skal prøve å amme. Er det du som styrer med dem?

Hvordan er det forresten med kattunger under graviditeten? Vi fikk 3 stk på onsdag, men hundene fikk tak I dem. Så alle døde. I dag tidlig var det plutselig en ny baby som kom:-O så kommer det 4 babyer til nå som vår pus skal prøve å amme. Er det du som styrer med dem?
Så leit å høre at kattungene døde. Men koselig at dere fikk nye.
Du skal holde deg langt unna kattedoen. Men ellers kan du leke og kose med katter. Jeg er nøye på at både jeg og samboeren vasker hendene godt før vi driver på kjøkkenet, og at jeg vasker hendene etter å ha kosa med dem. Når du har katt skal du ta blodprøver hos legen 3 ganger igjennom svangerskapet for å sjekke at du ikke har fått den katte bakterien. (Den samme bakterien kan du også få om du spiser kjøtt gått ut på dato/nær ut utløpsdato, dårlig skylt/vasket frukt og grønt osv). Men i hovedsak er regelen ifht katter hold deg unna katteavføring, det er der bakteriene kan ligge. (Ikke alle katter har denne bakterien).

Back
Topp