Vann i kroppen?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Fler som har starta oppleve det? Merket idag at jeg har hovne ankler og hender og at nå har vannet inntatt kroppen ganske greit :p

Har hatt litt vann i føttene, og ett par kvelder merker jeg at ringene er for små

Jeg har fått det i fotene. Føles ut som om leggene skal sprenges hver gang jeg sitter på knær :/

Har såvidt merket at sokkene strammer, men heldigvis ikke plagsomt ennå.

Har scoret 1+ på ødemer lenge allerede når jeg har vært på kontroll...Skal bli fint når varmen kommer..........

Har scoret 1+ på ødemer lenge allerede når jeg har vært på kontroll...Skal bli fint når varmen kommer..........

Såpass! Ikke fått noe score der enda men kom ganske nylig .. Blir spennende se i sommer ja :o er jo meldt varmere enn ifjor og :o

Jeg ser ikke frem til sommeren og må si jeg hadde likt at det ikke ble så varmt :P jeg sliter til vanlig i sommervarmen og hovner opp i hender og føtter, og når jeg gikk med frøkna fikk jeg mye vann på slutten. Så redd dette kan bli en sommer med mye vann i kroppen...

Jeg ser ikke frem til sommeren og må si jeg hadde likt at det ikke ble så varmt :P jeg sliter til vanlig i sommervarmen og hovner opp i hender og føtter, og når jeg gikk med frøkna fikk jeg mye vann på slutten. Så redd dette kan bli en sommer med mye vann i kroppen...
Jeg også sliter i varmen ellers...Leste her om dagen at det er ventet varm sommer på hele kloden faktisk. Hjelpes tenkte jeg, kommer til å sprekke:P

Jepp! 2 på ødem... Hadde mye vann med de to forrige også, fordelen er at det forsvinner fort etter fødsel :)

Jeg også sliter i varmen ellers...Leste her om dagen at det er ventet varm sommer på hele kloden faktisk. Hjelpes tenkte jeg, kommer til å sprekke:P

Det kommer virkelig til å ødelegge min sommer totalt om det blir så varmt, den hadde hvert ødelagt om jeg ikke var gravid og da :P Nei uff jeg håper på litt frisk bris og mye skykke jeg asså ;)

Det kommer virkelig til å ødelegge min sommer totalt om det blir så varmt, den hadde hvert ødelagt om jeg ikke var gravid og da :P Nei uff jeg håper på litt frisk bris og mye skykke jeg asså ;)
Vi skal bygge veranda i år, har planer om en svææær parasoll der ute:P

Ja har 1+ på ødemer. Skikkelige søkk etter sokkene.

Back
Topp