Fler som har starta oppleve det? Merket idag at jeg har hovne ankler og hender og at nå har vannet inntatt kroppen ganske greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har scoret 1+ på ødemer lenge allerede når jeg har vært på kontroll...Skal bli fint når varmen kommer..........
Har scoret 1+ på ødemer lenge allerede når jeg har vært på kontroll...Skal bli fint når varmen kommer..........
Jeg også sliter i varmen ellers...Leste her om dagen at det er ventet varm sommer på hele kloden faktisk. Hjelpes tenkte jeg, kommer til å sprekkeJeg ser ikke frem til sommeren og må si jeg hadde likt at det ikke ble så varmt jeg sliter til vanlig i sommervarmen og hovner opp i hender og føtter, og når jeg gikk med frøkna fikk jeg mye vann på slutten. Så redd dette kan bli en sommer med mye vann i kroppen...
Jepp! 2 på ødem... Hadde mye vann med de to forrige også, fordelen er at det forsvinner fort etter fødsel
Jeg også sliter i varmen ellers...Leste her om dagen at det er ventet varm sommer på hele kloden faktisk. Hjelpes tenkte jeg, kommer til å sprekke
Vi skal bygge veranda i år, har planer om en svææær parasoll der uteDet kommer virkelig til å ødelegge min sommer totalt om det blir så varmt, den hadde hvert ødelagt om jeg ikke var gravid og da Nei uff jeg håper på litt frisk bris og mye skykke jeg asså
Vi skal bygge veranda i år, har planer om en svææær parasoll der ute