Vann i kroppen

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Denne kroppen min har sammlet nesten 2 kilo med vann den :o jeg kjenner tydelig det er det for er helt håven :/ er det andre som har merket noe til det?

Oi! Det var litt voldsomt! Var du mye plaget i de/t andre svangerskapet også?

Litt voldsomt ja å en smule ubehagelig :/. Fingrene er hovne så rekner med det er vann.
Har aldri vert tynn å gravid.. Sist var jeg over 100 da jeg ble gravid å da brydde jeg meg ikke serlig om vekta.. Så jeg vet ikke :/

ikke no vann her. Hadde ikke det sist heller, men da rakk jeg dog bare å gå til uke 30. Går du medisiner kanskje?

Jeg pleier å være litt hoven i fingre og sånn rundt EL etter sist graviditet. Da fikk jeg 2 i score på ødem den siste 1,5 mnd. Ikke noe stas! Håper det gir seg! Mat som hjelper er bla egg og grapefrukt på tom mage, men nå så tidlig er kanskje ikke det noe særlig? Grapefrukt senker jo blodtrykket..

Er litt hoven i beina, men det blir jeg alltid på kvelden. Hatt det slik etter første svangerskap, så håper etter dette kan jeg gå ned i vekt og bli kvitt en del vann :D

Jeg pleier å være litt hoven i fingre og sånn rundt EL etter sist graviditet. Da fikk jeg 2 i score på ødem den siste 1,5 mnd. Ikke noe stas! Håper det gir seg! Mat som hjelper er bla egg og grapefrukt på tom mage, men nå så tidlig er kanskje ikke det noe særlig? Grapefrukt senker jo blodtrykket..
Blodtrykket mitt er egentlig lavt :/ så det trenger jeg ikke :p men kan prøve egg selv om det er det siste jeg vill ha nå :p det har vert sånn siden El ja.. Blir liksom ikke kvitt det.. Kun da jeg bar syk,en kom rett på igjen når jeg begynnte å spise :/

Blodtrykket mitt er egentlig lavt :/ så det trenger jeg ikke :p men kan prøve egg selv om det er det siste jeg vill ha nå :p det har vert sånn siden El ja.. Blir liksom ikke kvitt det.. Kun da jeg bar syk,en kom rett på igjen når jeg begynnte å spise :/

Ja nei tror det var komb egg/gf som funket, ikke egget i seg selv.

Back
Topp