Vann i kroppen

trollungen2015

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Noen andre som har begynt å merke at dere har vann i kroppen?

Og er det noen som har tips til hvordan dette kan unngås, og hva man evnt. kan gjøre for å bli kvitt det når det først kommer? Vet at man skal sitte med beina høyt, drikke mye og unngå salt, men kanskje noen har flere tips? :)

Jeg måtte gå til innkjøp av støttestrømper i forrige uke, da jeg plutselig begynte å få vann i beina. Skikkelig god ring rundt leggen etter vanlige sokker, så ikke helt bra ut. :P

Ja, begynner å få litt her og, men har hatt sokkemerke lenge..
Her følger jeg med på ringene, og merker at det er litt mindre plass. Kan også merke at jeg føler meg litt nummen i fingrene om morgenen..

Følger med for tips :)

Ikke mye vann enda, men har følt meg litt hoven i bena, og hatt mange "sprette ut av senga med kramper i legga" netter. Dog har krampene gitt seg helt etter at jeg begynte med støttestrømper. Så nå bruker jeg det på hverdager når jeg er på jobb, føles mye bedre :)

Vet ærlig ikke om det er vann jeg har nå i kroppen, men lår og legger er mye fyldigere..:P
føttene er normale hittil..

Begynner å merke det i fingrene :-S og blir alltid hoven når jeg trener. Ellers merkes det på føttene når jeg går/står mye (det er ikke så ofte ;-))

Jordmor sa i dag at hun kan se at jeg har hevelser i beina. Jeg har alltid hatt store legger, så jeg har aldri lagt merke til det. Heldigvis ikke plagsomt for meg foreløpig :)

Jordmor sa i dag at hun kan se at jeg har hevelser i beina. Jeg har alltid hatt store legger, så jeg har aldri lagt merke til det. Heldigvis ikke plagsomt for meg foreløpig :)
Gikk troll i ord. Jordmor hadde rett. Hatt vann i beina på kveldstid etter den timen. Mmm så digg.

Bare 0-1 ennå. Merker på kveldene det er litt mtp ringer og sokkemerker, kjøpt støttestrømper men glemmer de litt

Støttestrømper var ikke så ille altså :)

Last edited:
har ikke merket det så mye.men fjernet ringene forrige helg.har merke enda etter de:)

Back
Topp