Vann i kroppen

Mammadrøm

Gift med forumet
Assistert-jentene
Har merket at jeg har fått litt vann i hender og føtter de siste ukene, men de siste dagene har det tatt helt av... Føttene er så store, hovne og sprengt at det er helt komisk. Det er faktisk ganske vondt og jeg lurer nå på hvor dette skal ende!! Andre som sliter med det samme?

Samme her. Fått skikkelig pølsefingre og tær den siste uka :( får ikke på meg skoene på ettermiddag/kveld. Blæh..

Ja :-/ mest i beina, men har hengt ringen min i smykket, så den ikke skal sette seg fast :-p

jepp.. Med en gang støttestrømpene forsvinner så vokser jeg :P men er viktig å tenke på va man putter i munnen hvis det blir et problem! Er desverre ofte trigget av d vi spiser...

jepp.. Med en gang støttestrømpene forsvinner så vokser jeg :P men er viktig å tenke på va man putter i munnen hvis det blir et problem! Er desverre ofte trigget av d vi spiser...
Som hva da, i forhold til mat altså?

Drikk mye vann så får man mindre vann i kroppen hvor rart det nå er :P jeg er ikke plaget med vann men drikker så mye som mulig

Som hva da, i forhold til mat altså?
Salt mat! (Krydder). Søtt og mye fett kan også virke inn. Men drikke mer vann enn du pleier er også lurt! ☺

Back
Topp