vann i kroppen!

x1xCatrine2

Gift med forumet
Heihei, alle sammen!
Hvordan er det med dere som hadde en del ødemer under svangerskapet? har de kommet bort? evt. hvor lang tid tok det? jeg er nemlig så sprengt i beina som jeg aldri har vært før. Har fått vannblemmer på oversiden av tærne og den ene leggen, og det er skikkelig vondt! sprenger på! Vurderer å ringe lege i morgen. Lurer også på om man får vanndrivende mens man ammer, noen som vet? Er litt desperat akkurat nå.. [&:] 
Råd??

åhh... blir gal snart...
Nesing???? Du vet!![:D]

Jeg hadde ikke så mye vann jeg, men det jeg hadde forsvant ganske så fort!!!

Det som er så rart er at det blir bare mer og mer.. og beina eksploderer snart. har sett mange hovne bein, men ingen som disse...[:(]

skal se det an utover dagen. Er bedre nå etter ei natt med beina høyt! Skal forsøke å ligge en del med de høyt i dag og.

Jeg hadde hevelsene en god stund etter fødselen... Husker ikke eksakt dager, men det var sikkert nermere 2 uker. PLUTSELIG en dag var det borte, og jeg hadde verdens slankeste ankler syntes jeg[;)] Håper du blir kvitt det snart!

Tusen takk for svar! Litt mer beroliget nå! [:)] Theo Elias er 5 dager gammel, jeg har bare ikke hatt tid til å gjøre om tickeren min! Det er travelt å være mamma![:D] Men heldigvis på en positiv måte!

Det blir mindra men jeg er fortsatt hoven i kroppen[:'(]

Back
Topp