Vann i kroppen

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da kom det som kastet på meg i går, anklene går i ett med leggene, også hoven i underlivet. Veldig ubehagelig, vanskelig å sitte og gå. Noen som har tips til å få dette ned igjen? Hadde ikke antydning til dette i forrige svangerskap en gang. Er det slik at det er kommet for å bli nå eller kan det gå ned igjen. Er fortsatt i 100% jobb og sliter litt nå ja.
Beklager sytingen, vet mange har mer plager enn meg.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stakk innom legekontoret, fikk time med en gang. Fint blodtrykk, ingen eggehvite i urin, (bare +2 på sukker). Beskjed om å ta det med ro (jaja sa jeg og vet at det blir lettere sagt enn gjort med helg fylt opp med ting som jeg må gjøre) Fikk beskjed om å ta egenmelding på mandag om jeg ikke blir bedre, men den sitter nok langt inne, sa det til legen og. Så da skal jeg hjem og slappe av nå :smiley-angelic006

Uff, det hørtes ikke godt ut. Lenge til du har kontroll hos lege/jordmor? Tror jeg ville tatt en telefon om det er lenge til neste kontroll. Kan være greit å få kontrollert blodtrykk og urin bare for å utelukke begynnende sf.

Har aldri vært plaget med vann i kroppen selv (bare etter fødselen sist), men har lest at man bør holde seg unna salt.

huff da :-( signerer over her, ringe å få en kontroll for sikkerhetsskyld om det er en stund til neste... og ja salt binder vann i kroppen så minst mulig vann og sikkert lurt og drikke en del vann og holde føttene høyt når du kan.

Har time til legen på tirsdag, får høre med han da. Har blodtrykksmåler hjemme så får prøve denne når jeg kommer hjem. Uff jeg hadde ikke tenkt så langt som svangerskapsforgiftning.... Kanskje jeg bare skal gå rett inn på legekontoret så jeg ikke går å bekymrer meg i helgen...

Og bruk støttestrømper ;)

Back
Topp