Vann i kroppen!!

Selma1986

Flørter med forumet
Så fort varmen kom nå, så fyller kroppen seg med vann og det er så ubehagelig.. Kjenner det pumper i bena:/ Flere som kjenner det nå??

Måtte kaste av meg klokka i dag!

Jeg måtte sparke av meg skoene mens jeg kjørte bil i dag! Haha, rart å kjøre barbeint, men har automatgir så det gikk veldig greit;)

Hadde litt vann fra før, men nå har jeg små tømmerstokker til ben, og må bruke mannen min sine sko :p

Merker ingenting her, bortsett fra varmen da selvfølgelig! :p

Svettet jo i bunad på 17. mai. Men måtte jo brukes når den passet med magen! ;)

Ok, godt å ikke være alene om det:) Tror jeg skal rive av meg ringer nå:)

Fingre, legger og føtter...kommet i dag... Puh!

Jeg har ikke vann i kroppen til vanlig, men på de varmeste dagene blir det litt i fingre og ankler.

Jeg har ikke hatt noe særlig vann i kroppen, men i går så føttene mine ut som to mursteiner.

Jeg har hatt vann i kroppen lenge... Så ble jeg litt småsyk og det forsvant. I etterkant har det ikke kommet noe mer for jeg har blitt mye flinkere til å drikke masse vann + ha beina høyt og sette meg ned ofte.
( Her er det for varmt til å bruke støttestrømper da jeg går med shorts eller kjole til vanlig...)

Med en gang det blir buksevær på dere, så anbefaler jeg bruk av støttestrømper. I mellomtiden; Drikk masse vann og unngå alt som er salt!

Har nesten ikke hatt vann i kroppen, bare litt noen kvelder. MEN da varmen kom, så ble det betraktelig mer. Har også fått tips om at det skal hjelpe å drikke mye, så prøver å være ekstra flink til det. Unner meg både saft og saftis noen ganger i løpet av dagen...

Back
Topp