• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vann i kroppen

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Er det flere som sliter med mye vann i kroppen? Denne helga har det vært ekstremt, og i dag må bare toppen være nådd. Føles ut som jeg knapt nok kan bevege på fingrer eller tær, og sokker kan jeg bare glemme. Ligger på sofaen med stort glass vann og beina høyt i håp om det skal bedre seg, men hjelpes hvor irriterende og ubehagelig det er.
Tips mottas med STOR takk :)

Hilsen Ballongen

Har desverre ikkje noe tips! Men håper noen andre har det;) god bedring:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Åj, det hørtes skikkelig ille ut! Jeg har ikke merket noe til dette selv... Er det sånn alle opplever til slutt eller kan jeg faktisk unngå det?

Håper det går over <3

Høres ikke godt ut,hadde mye med første,eneste tipsene jeg fikk bevegelse iform av små turer og sitte/ligge med høyd:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det kan virke som om vannballongen har gått lekk, fordi jeg har begynt å få tilbake normal form på fingrer og tær. Har lagt med beina høyt og drukket mye vann (ironisk nok), og det har faktisk hjulpet ser det ut til. YEY :D

Har gått med støttestrømper de dagene jeg sitter å leser/ går mye. Det har hjulpet :)

Ja tror jeg må investere i støttestrømper. Det er nok ikke siste gangen en blir full av vann :)

Huh, håper vannet trekker seg mer og mer tilbake!! =)

Har slitt med litt vann i bena, kjøpte inn støttestrømper før helgen siden jeg skulle ut å fly og var redd det skulle bli skikkelig gale. Det hjalp virkelig med de strømpene!! :) kommer nok til å bruke dem på de dagene jeg er veldig plaget fremover ja! Og så har vi elektrisk seng, så ligger med bena høyt hevet om natta..

Back
Topp