Vann i kroppen??

Frk.Chicka

Forumet er livet
Hvordan merker man egentlig dette?
Bare at man blir hoven og slik?
Eller er det andre ting??

Hehe.. nå høres jeg dum ut, men jeg aner ikke!!!
Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar? Ikke sant???
Hehe...[:)]

Beina mine har plutselig over natten blitt så hovne... nesten ømme også...
merker det litt på fingrene også, men mest bena...[:-]

Når jeg er hos legen og jordmor å de skal sjekke etter vann i kroppen så ser de om ringene har blitt trangere og om strikken i sokkene lager merker på leggene.

Vel, jeg bruker ikke noen ringer da:O

Men sokkene strammer... og jeg har merker med engang etter de:S

Men det er ikke noe dumt med det er det vel?
Bortsett fra ubehag og slikt?
Ellers trenger jeg ikke tenke på det?

Har ikke fått noe vann i kroppen selv, så det vet jeg faktisk ikke svaret på. Men det er det helt sikkert noen andre her inne som gjør [:)]
Men har hørt noe om at det skal være bra å drikke masse vann når man har vann i kroppen !?!

hehe, jeg har mer vann i det ene benet enn det andre.... ser jo helt lost ut da [8D]

det er ikke så ille, bare stor forskjell ......ene benet er som tømmerstokk og det andre normalt. hehe.... aner ikke hva det kommer av jeg - hm må høre med dem når jeg skal på kontroll igjen[8D]

Mine bein er skikkelig ømme og såre de....
Og stive....:(
Ikke behagleig ihvertfall...
neste kontroll er 23 april...
lenge til:(

helt sant, absolutt ikke behagelig....... men man får jo kjøpt støttestrømper.. noe som skal hjelpe.. men jeg har nå ikke kjøpt det

Jeg brukte slike støttestrømper når jeg flydde over atlanerern nå i februar..
Men det var det mest ubehagelige NOENSINNE...

så droppa dem på hjemturen

ORIGINAL: Champ

hehe, jeg har mer vann i det ene benet enn det andre.... ser jo helt lost ut da [8D]

det har jeg og. Spurte en av legene på føden om det når jeg var der, men han sa bare at det antagelig var normalt[8|][&:]

Back
Topp