Vann i kroppen...

~StRaToS~

Forumet er livet
Jepp, jeg har alt fått vann i kroppen[8|][:'(]
Jeg som aldri har hatt det i de 2 andre svangerskapene og så får jeg det så
tidlig denne gangen??
Har tatt sånn trykk prøver som holder seg leeeenge før de faller på plass(orket ikke å følge med så lenge[8|]). Og jeg hadde fortsatt avtrykkene etter sokkene mine i dag morges.... Jepp, tok de av i går kveld før dusjingen[&:]

WTF skjer da??

Noen flere med samme sak??

huff, hørtes ikke godt ut. Har heldighvis lite, merker det stort sett bare på kvelden

Jeg vet ikke om det er så mye vann, men jeg er iallfall skikkelig hoven i hendene... Det ene håndleddet er vondt hele tiden, ekstra ille om morgenen... Og har skikkelige pølsefingre...[8D]

næmmen huff da... det var tidlig. får ikke håpe du blir mer plaga utover. tungvint med mye vann i kroppen og vintersko vil jeg gjette. hadde masse vann på slutten av forrige svangerskap, men det var i august - så crocs var min venn... ikke like ok på vinterføre.... 

nei huff. høres ikke godt ut....

jeg vet godt hva vann i kroppen er... gruer meg til slutten for da får jeg det garantert hele dagen!!!

nå kjenner jeg det bare av og til og ser at jeg er håven om kvelden....

er verst når det begynner i fingerene for da verkere det og klør sånn....

ORIGINAL: tone86

Jeg vet ikke om det er så mye vann, men jeg er iallfall skikkelig hoven i hendene... Det ene håndleddet er vondt hele tiden, ekstra ille om morgenen... Og har skikkelige pølsefingre...[8D]

har jeg også... skulle ta av meg ringen før jobb i går kveld... men det gikk f... ikke! [8D]

ORIGINAL: Primrose

næmmen huff da... det var tidlig. får ikke håpe du blir mer plaga utover. tungvint med mye vann i kroppen og vintersko vil jeg gjette. hadde masse vann på slutten av forrige svangerskap, men det var i august - så crocs var min venn... ikke like ok på vinterføre.... 

Ja tenkt det[8|]
Får ta på meg gummistøvlene mine med 3 par ullsokker inni[8D]
De er gode og bredde[8D]

Nope har ikke merket noe til det...
annet enn det samme som sist, sekundet jeg blir gravid får jeg dobbel hake[8D]
Sist tenkte jeg at jeg kom til å opperere vekk haken, men det forsvandt med en gang barnet var ute[8D]
Samme med rumpen...

Back
Topp