Vann i kroppen?

Jeg har vann i kroppen, fikk sikkelig utslag i påsken, så ut som jeg gikk på plugger nesten[:)]
Legen sa at jeg ikke kunne spise mer sukker på en stund, fant noe i urinen også, så da har jeg gjort som han sa, har vært kjempe flink en ukes tid, og hevelsen har sunket veldig.
Måtte bare smake på en liten sjokolade bit i går kveld, og tok en liten karamell pudding til dessert, og i dag var det hovent igjen.

Jeg spurte ikke legen om sukker og hevelse hadde noe kombinasjon, men det kan jo virke litt sånn, er det noen som vet dette?
Det er ikke sånn at det plager meg på noe måte, gjør jo ikke vondt, annet enn nummenhet i fingrene [:)]
så jeg skal fint klare overleve dette for gutten min [:)] men er bare litt nysgjerrig

jeg trodde salt også hadde noe å si siden salt binder vannet i kroppen.. Eller er det bare en ide jeg har fått.?? [:)]

jeg har samme problemet,ødem på 2,og har fått beskjed om å holde meg unna sukker,og bare "vanlig" inntak av salt siden dette kan påvirke ødem...så d er nok en sammenheng desverre.Jeg er ikke helt avholds fra sukker for å si d slik[8D]men d er jo sukker i d meste,men flinkere er jeg blitt[:)]Har vært flink til å holde meg vekke fra godteri,kaker og slike ekstra søte ting,men d er jo klart at d er sukker i mye annet oxo av mat,som bananer og druer feks.Men jeg kan ikke annet enn å gjøre mitt beste,så får jeg se...[:D]det blir nok verst å måtte holde meg unna is i sommer[:-]tenk hvis vi får en varm sommer og jeg ikke får spise no is[:-]svetter allerede[8D]men må jo bare prøve da[;)]
også en ting til,kjøp deg støttestrømper,det hjelper[;)]

Nei da, det stemmer det, derfor vi gravide ikke skal ha så salt mat. [&:]
ORIGINAL: Camah

jeg trodde salt også hadde noe å si siden salt binder vannet i kroppen.. Eller er det bare en ide jeg har fått.?? [:)]

Back
Topp