Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips[emoji4] I dag er støttestrømpene på, salt spiser jeg utrolig lite av fra før og vann drikker jeg som bare det. Så håper dette er til litt hjelp[emoji108]Sniker fra Desember 2017
Da jeg gikk gravid med førstemann (fødte i slutten av mai ) , var jeg rimelig hoven i beina , og fikk beskjed å kutte litt ned på salt, og å drikke mer vann. Det sies at `vann fordriver vann` , og kan stemme det Plages du veldig kan du kjøpe støttestrømper , hjelper godt det også Prøv å hold beina litt høyt om du har mulighet i løpet av dagen .
Redusere salt er i hvert fall anbefalt, ellers har jeg ikke peiling
Støttestrømper hjelper en del. Reduser på salt, og få i deg nok væske. Ligg med bena høyt så ofte du får til.
Så braTakk for tips[emoji4] I dag er støttestrømpene på, salt spiser jeg utrolig lite av fra før og vann drikker jeg som bare det. Så håper dette er til litt hjelp[emoji108]
Støtter denne - jeg klarer ikke gå uten støttestrømper mest fornøyd med slike tynne som går opp til lårene (orker ikke noe som strammer på magen)..kjøper på stottestrompen.noStøttestrømper hjelper en del. Reduser på salt, og få i deg nok væske. Ligg med bena høyt så ofte du får til.
Har et par som går til knærne og de har vært lite til hjelp i dag[emoji21] Må nok prøve noen andreStøtter denne - jeg klarer ikke gå uten støttestrømper mest fornøyd med slike tynne som går opp til lårene (orker ikke noe som strammer på magen)..kjøper på stottestrompen.no
Det blir verre ved aktivitet, men har hørt at det skal hjelpe[emoji4]Å trene og holde seg i aktivitet kan hjelpe mot vann i kroppen. Ellers sitte med beina høyt så mye som mulig, om det er der hovedproblemet med vann er for deg. Støttestrømper bør tas på i sengen før du står opp for å maks effekt.
De til knærne hjelper ikke godt nok her i allefall.. har åreknuter langs innsiden av låret, så må ha noen som går helt oppHar et par som går til knærne og de har vært lite til hjelp i dag[emoji21] Må nok prøve noen andre