Vann i kroppen nå på tampen

MissC.

Betatt av forumet
Februarbarna 2023
Man får jo ofte hevelser i svangerskapet, min erfaring har vært at det har vært knyttet til å gå gravid på sommeren, men også de siste ukene av graviditeten.

Jeg har i de siste dagene bare est ut..... Skikkelig ille på beina.....noen andre?
 
Heldigvis ikke est ut i beina! Men nå har fingrene mine begynte å bli hovne, stive og verkende:wtf:
 
Jepp! Både føtter og hender har økt greit i volum. Fikk nye tøfler til jul som nesten ikke passer fordi føttene mine har blitt så lubne :hilarious:
 
Magen min har fått mye vann i seg.. Man kjenner ett lag med vann på utsiden av livmoren.. Litt kjedelig, pga det gjør at jeg kjenner baby mindre.. Fingrene har også est ut, litt på beina... Skal på ekstra ultralyd kontroll pga økt vann på kort tid på mandag.. Spent på hva det fører til..
 
Magen min har fått mye vann i seg.. Man kjenner ett lag med vann på utsiden av livmoren.. Litt kjedelig, pga det gjør at jeg kjenner baby mindre.. Fingrene har også est ut, litt på beina... Skal på ekstra ultralyd kontroll pga økt vann på kort tid på mandag.. Spent på hva det fører til..
Jeg måtte inn på sjekk i går, og fikk ny time på mandag for oppfølging...... Også spent....
 
Back
Topp