Vann i kroppen etter fødsel

Firsttimer93

Andre møte med forumet
Hei! Noen andre som har mye vann i kroppen etter fødsel? Plutselig fått nydelige, tjukke føtter og flotte, hovne legger på størrelse med tømmerstokker. Dag tre etter fødsel.
 
Hadde masse vann i kroppen før fødsel med nr 1, så ble det verre etter fødselen. Og såååå etter noen dager begynte svettefesten... da skulle alt vannet ut.. innen 14 dager etter fødsel tror jeg alt vannet i kroppen var borte :)
 
Ikke så mye som deg, men merket hovne ben de dagene jeg lå på barsel. Bena ble slengt på bordet eller jeg satt meg til i senga for å redusere hovenheten.
 
Signerer! Hadde 3 på ødem før fødsel, og hadde nesten mer rett etter fødsel. Jeg har gått ned 1kg hver dag siden jeg kom hjem, og antar det er kun vann.
 
Jepp. Hadde ingenting omtrent før fødsel, men etter fødsel ble det heøt ekstremt. Piplet vann ut av huden på beina, og ett ben under buen på foten ble faktisk presset ned så jeg fikk store problemer med å gå.
I dag våknet jeg mirakuløst opp til at alt vannet var borte. 7 dager siden fødsel i dag.
 
Så «godt» å høre at det ikke bare er meg! Er allerede merkbart bedre, men plutselig kommer det tilbake og jeg går fra normal til megahoven på veldig kort tid!
 
Det er helt normalt:) vannet skal ut etter graviditeten, og da synker det ned i beina. Med førstemann var leggene helst stive på dag 3, jeg klarte ikke å sitte på huk:rolleyes:
 
Back
Topp