vann i kroppen allerede?

iselin22

Betatt av forumet
kan man få det? synes de beina mine er en smule hovene.

Har også blitt litt mer hoven i beina, fullt mulig det [:)] eller kanskje det kommer av stramme klær..tenker da på sokkene spesielt [:)]

Har også blitt litt mer hoven i beina, fullt mulig det eller kanskje det kommer av stramme klær..tenker da på sokkene spesielt

men har ikke hatt på sokker i dag, og ikke stram bukse heller. hmm[:)]

ORIGINAL: iselin22

Har også blitt litt mer hoven i beina, fullt mulig det eller kanskje det kommer av stramme klær..tenker da på sokkene spesielt

men har ikke hatt på sokker i dag, og ikke stram bukse heller. hmm[:)]

Da er det nok vann, ta det opp med jordmor eller lege du, det hadde jeg gjort [:)]

Ser dessverre ut til at jeg har fått litt vann i bena allerede ja, har ikke særlig lyst til å begynne med støttestrømper allerede [8|]

Mulig det er fordi det er såpass kort siden jeg var gravid sist, for var veldig plaget med vann i bena da jeg gikk høygravid i varmen i fjor..

Her har det også dukket opp en del vannsamling i bena. Ikke så veldig deilig må jeg si Bruker ankel sokker, så da må det nok være vann.

ORIGINAL: iselin22

kan man få det? synes de beina mine er en smule hovene.

På tide med støttestrømper? Jeg har brukt de i 4 uker allerede.

quote:ORIGINAL: iselin22 kan man få det? synes de beina mine er en smule hovene. På tide med støttestrømper? Jeg har brukt de i 4 uker allerede.

ja, får nok kjøpe meg det

Jeg kjøpte støttestrømper i dag [8D]
Men det er BARE pga jeg skal til syden i uka som kommer!
Har ikke noe vann i kroppen enda!!! Men kommer vel etterhvert det også[&o]

æs,j har også fått det tror jeg. ser ut som låra går rett ned i skoa.
Var å prøvde støvletter i stad og de passet jo ikke i det hele tatt rundt leggene[8|]

Back
Topp