Vann i hendene.....

McQeen

Gift med forumet
Noen andre som er plaget med vann i hendene??
Har så mye vann i hendene å fingrene at jeg klarer nesten ikke gripe noe,sitter å er helt stiv[:(]
Noen som har noen råd for dette?
Uten om å sitte med hendene i været da, men det er jo tungt å sitte med di oppe hele tiden[:(][:(][:(][:(][:(]

Sliter med det samme. Vet ikke om det hjelper, men det føles meget behagelig å ha hendene under kaldt vann syns jeg.

Mener at jeg har lest noe om å ha hovne ben i grønnsåpevann, så kanskje dette hjelper for hendene også? Eller bare ha de i kaldt vann [8|]

ORIGINAL: Hege77

Mener at jeg har lest noe om å ha hovne ben i grønnsåpevann, så kanskje dette hjelper for hendene også? Eller bare ha de i kaldt vann [8|]

I kaldt vann da eller?
Har vann i bena og men er ikke så plagsomt der, men har hatt di noen ganger i grønnsåpe vann men da med varmt vann å det gjorde det bare værre synest jeg[:@]

Er så kjipt når vannet begynner å samle seg sånn[:(][:@][&:]

ORIGINAL: susidusi

ORIGINAL: Hege77

I kaldt vann da eller?
Har vann i bena og men er ikke så plagsomt der, men har hatt di noen ganger i grønnsåpe vann men da med varmt vann å det gjorde det bare værre synest jeg[:@]

Er så kjipt når vannet begynner å samle seg sånn[:(][:@][&:]

Tenker kaldt vann på hendene ja... Men har ikke dette problemet selv, så jeg vet ikke helt sikkert. Ser at monicus sier kaldt vann

Jeg bruker bare kaldt vann på hender og føtter.

Grønnsåpevann bruker jeg når sambo skal massere dem[8D]

Her er det heldigvis Ikkje værre en at Jeg plages pitte litt med og ha ringene på meg....
Men ei vennine av meg hadde det vel fra ca 3 - 4 Måned.... Hun hadde såh mye vann I hendene og fingrene at hu måtte ta prøver for og se om hun hadde leddgikt.....
Jeg har til nå egentlig mest vann I bena... Over ristene Spesielt..

Er kun di siste dagene at vannet har begynt å samle seg i hendene[:(]
Har vert i bena stortsett.....har 1 i ødem....så ikke så mye.

Men det føles som eg har leddgikt for verker i alle ledd....[:(][:(] men er nok bare vannet som presser på nå.

Det er ikke noe godt det susidusi! Har 2 - 3 mest 2 i ødem så jeg vet hva du snakker om.

off jah slite me d same!!! ikkje noke arti!!
spess låkt(vondt) når ej våkna om morningane

Drikk vanndrivende te! Men sørg for å drikke nok vann i tillegg, ellers blir du uttørket. Unngå salt mat, for salt binder vannet til kroppen.

Jeg har vann i både føtter og hender, i tillegg har jeg konstant sove/nummenfølelse i de tre midterste fingrene på høyre hånd... [:@] det er ikke behagelig kan jeg fortelle. prøver desperat å strikke ferdig babyteppet jeg har begynt på, men klarer ikke mer enn en pinne om gangen-for da sovner hele hånda lenge. legen har sagt at det er helt vanlig og ufarlig og at det går bort etter fødselen på de aller fleste. så da får jeg håpe jeg får under den kategorien-vil ikke ha en sovehånd når jeg skal stelle baby altså..

ok, prøver det! takk for tips[:)]

sirkulasjonsbevegeler om morgenen er fint har jeg fått beskjed om. FÅ igang blodsirkulasjon. Selv har jeg problemer gripe tak i dyna om morran...eier ikke gripetak.... går over når vi føder :)

Back
Topp