Vann i fingrene

torunn78

Første møte med forumet
Er det noen av dere som er plaget med vann i kroppen?

Jeg har vann i fingrene - det føles som om de skal eksplodere hvert øyeblikk. Om natta våkner jeg av at hendene har "sovnet," noe de også gjør når jeg snakker i telefonen eller holder hendene høyt.

Er det noe som hjelper mot dette? For eksempel akupunktur?

vet ikke om akupunktur.. men vet det ihvertfall skal være bra å drikke masse vann.. du kan jo også evt høre med legen om vanndrivende, vet ikke om de gir det til gravide.. lykke til :-)

Jeg har de samme plagene som deg, vann i fingrene[&:] Skikkelig ubehagelig[:(] Våkner om natta som deg og på dagen kan de også helt uten videre dovne bort...Legen sa at det var pga væsken ved håndleddene som presser på nerver[8|]

Jeg har fått vann vann i kroppen ja[:'(]

samme her. Vann i fingrene, skikkelig middagspølser!![:D]  Forsøker å ligge med armene høyt og flekse med fingrene og innbilder meg at det funker! Våkner også på nettene, men mine fingrer dovner ikke, de føles bare stive, så jeg ligger og strekker ut hele tiden, samme med tærne!

ORIGINAL: iris25

vet ikke om akupunktur.. men vet det ihvertfall skal være bra å drikke masse vann.. du kan jo også evt høre med legen om vanndrivende, vet ikke om de gir det til gravide.. lykke til :-)

Var noen her inne som nevnte at JM hadde anbefalt noe vanndrivende som man får kjøpt på helsekost... Aner ikke hva slags type..

Drikk MASSE vann - vann er det sunneste og beste vanndrivende middelet som finnes[;)][:D]

Back
Topp