vann i bena

leso80

Andre møte med forumet
Noen av dere som begynner å få mere vann i kroppen? Har dere målt rundt leggene for å se hvor stor forskjellen er fra morgen til kveld?

Ikke fått noe vann.
Fikk ikke det med de to første heller. :-)

Er du veldig plaget?

Ja merker det i beina på kvelden.
Har du målt rundt benet morgen og kveld for å se hvor mye forskjellen er? Målte mellom 2 -3 cm forskjell på morgen / kveld. Håper virkelug ikke dette er starten på slik jeg hadde vann i bena forrige svangerskap.

Ja, ser også jeg har begynt å fått vann. Allerede!!! Og er jo ikke akkurat det varme været som er med å bidrar.. Så syns også dette var i det tidligste laget:-( er i uke 20 nå. Sist svangerskap hadde jeg en del vann i kroppen, men dog på slutten også var det sommer.

Me får håpe at det roer seg nå ;-)

Dette er mitt første svangerskap, men virker som jeg er litt plaget med vann i kroppen. Tenkte også at det kanskje er tidlig, er 20+1. Men alt er nytt for meg, så vet ikke :P Hehe. Satser på at det går over :)

Jeg merker at jeg er hoven i fingre og føtter på morgenen. Og jordmor satte + på ødem.

Merker det litt i fingrene, så har tatt av ringene. Jeg har ikke hatt vann i de tidligere svangerskapene så ble litt skeptisk :-/

Merker det litt i fingrene, så har tatt av ringene. Jeg har ikke hatt vann i de tidligere svangerskapene så ble litt skeptisk :-/

Ja jeg har også tatt av ringen for vel en uke siden. Kjøpte kjede til å ha den i:)

Merker at ringene er trangere , men det kan vel ha med vekt å gjøre og? Opp 9,5 kilo til nå (tvillinger), så vanskelig å vite om det er vann eller fett! :-P

Back
Topp