Vann i anklene

lillemy06

Forelsket i forumet
Noen som har det? Hatt i tidligere sv.skap?
Jeg la plutselig merke til at anklene mine var litt større enn vanlig. Håper ikke det blir skikkelig ille i slutten siden det har komt så tidlig. Har ingen erfaring med dette fra de andre.

Jeg har plutslig fått "større" ankler jeg også..
La merke til det i går.. Håper det bare er pga varmen som har vært de siste dagene!
Ingen tidligere svangerskap,så ingen å sammenligne med..

Jeg har mye vann i føttene, ikke bare i anklene.. ingen sko som passer lenger!! :S Må seriøst kjøpe meg nye sko i en str større.. Fin blanding av vann i føttene og sommervarmen i trøndelag som feiter opp labbene mine:-P

Jeg har ikke fått det og kan ikke huske jeg plagdes mye med det sist heller. Men det kan vel plutselig komme denne gangen.

Jeg fikk det i slutten av forrige svangerskap.. Men det var såååå varmt... Tror det kan være lurt å sitte/ ligge med bena høyt... Jeg tenkte faktisk på å kjøpe meg støttestrømper, jeg har en jobb der jeg går mye... Så kanskje slipper jeg unna det værste :)

I tillegg til støttestrømper så er ett annet lite tips å drikke mer vann :) det hjelper også og ikke minst være forsiktig med salt og å bevege seg mer...

Jeg brukte der på flyturer i forrige svangerskap, pluss hver dag i fra uke 18. Hadde ikke antydning til vann i beina! Og heller ikke åreknuter :-)
Så her skal de på rundt oul :p håper på en kald sommer, med bukser/tights :p

I tillegg til støttestrømper så er ett annet lite tips å drikke mer vann :) det hjelper også og ikke minst være forsiktig med salt og å bevege seg mer...

Sign. Vil også legge til at det er bra å holde beina høyt når du har muligheten. Var en del plaget med vann i hender og føtter sist, dog ikke så tidlig som nå. Merker at legger og føtter er litt hovne på kvelden når jeg ikke har vært så flink til å sitte med beina høyt.

I forrige svangerskap sov jeg rett og slett med beina på ei ekstra pute halve svangerskapet. I tillegg til støttestrømper og egentlig å sitte med de opp så ofte jeg hadde mulighet. Det hjalp veldig når sommervarmen kom.

Back
Topp