Vann i øret?

Escuro

Forumet er livet
I flere dager har det vært sånn knitring og forstyrrende lyder i ene øret mitt. Er det vann i mellomøret eller noe slikt? Noen som vet hvordan jeg blir kvitt det? Tror jeg er på 4. dagen nå, det er litt irriterende. Føles som jeg har noe inni der.

kan være vann i mellom øret jeg.. jeg er øre og feberbarn jeg serru.. hatt kronisk ørebetennelse hele min barndom omtrent :P så er expert!!! hehe.. meeeen.. det kan også komme av tett nese.. har du vært tett i pappen i det siste?! da kan det nemlig hjelpe å bruke litt nesespray for å lette litt på trykket.. hvis ikke det funker drar du til legen.. også får du øredråper.. det pleier å gå over ganske fort da.. *host,hærk* haha.. vanligvis ihvertfall :P

Har vært tett i nesen i tre kvart år :P Rimelig irriterende. Men aldri sånn pottetett at jeg ikke klarer å puste gjennom nesen. Bare generelt tett og full av sår inni nesen. Blaah. Gjør dritvondt om Milan dunker borti nesen min. Men leste på nett at nesesår skulle gå over iløpet av noen måneder. Har riktignok gått et halvår, men øreknitringen er kun nå nylig. Er frisk ellers da :)

dersom du merkar at du er svimmel og shaky når du står iro kan det vere væske i mellomøyret... :) er som å vere i båt når du står iro, og når du er i båt står du i ro:P
hehe:P mhm:P

men det kan vere øyrevoks som flytter seg?:P

sorciere_ skrev:
dersom du merkar at du er svimmel og shaky når du står iro kan det vere væske i mellomøyret... :) er som å vere i båt når du står iro, og når du er i båt står du i ro:P
hehe:P mhm:P

men det kan vere øyrevoks som flytter seg?:P

På fredag begynte jeg å få øreverk i venstre øre, og like etterpå fikk jeg bihulebetennelse på samme side (både pannen, bak øyet og bak kjeven). Og så har det spredd seg til høyre side og høyre øre også, så skal til legen på en sjekk i dag. Verker og sprenger i hele hodet g ansiktet og ørene. Blaah. Så får vi se hva legen sier :)

Back
Topp