"Vanligvis er det jo dama som drar"...

Lissmora

Glad i forumet
Ja... Det fikk jeg høre av en bekjent som begynte å spørre meg om bruddet nå nettopp...

Ja... Ehhh... Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, jeg...

[8|][:-][&o]

Noe lignende fikk jeg slengt etter meg da jeg kasta bf på dør.
Folk ble ikke overrasket over at det var jeg som dumpa, siden det var det som var normalt.

ORIGINAL: Kranglefanten

Folk ble ikke overrasket over at det var jeg som dumpa, siden det var det som var normalt.

Men er det virkelig det som er "normalt"? Har jeg aldri fått med meg, jeg! [:-]

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: Snupsemamma

virker som om det er slik det pleier å være ja...
når det blir slutt flytter dama og barna ut, mens han sitter igjen med bolig, og alt av møbler og sånn.

Jojo, men det er jo fordi at det gjerne er mannen som eier det meste av hus, bil og innbo, og at det er dama som må flytte ut. Men sånn som denne personen sa det så mente hun at det altså er dama som pleier å gjøre det slutt i forholdet, hvis du skjønner.

Menn sitter gjerne i et "ikkeekteskapelig" ekteskap, for det er enklest.. mens vi damer vil ha noe mer ut av livet
når løpet er kjørt! Sånn er det bare [8D]

Alle brudd jeg vet om er det dama som har gått, selv om mannfolka har klaga i det uendelige om at kjærringa
er så sur og tværr etc.. De er pingler hele gjengen..hahaha.

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: Snupsemamma

virker som om det er slik det pleier å være ja...
når det blir slutt flytter dama og barna ut, mens han sitter igjen med bolig, og alt av møbler og sånn.

Da det ble slutt mellom meg og moren til ungene var det meg som flyttet, men hun som ønsket at jeg skulle flytte.Tror ikke hun kan at jeg tok mest møbler heller selv om jeg hadde det meste da vi ble sammen. Er noe med barnas beste også.

Jeg så en reportasje på tv her forleden, der undersøkelser viste at det var flest kvinner som valgte å avslutte forholdet ja, og noe sånt som 2/3 av menn som nettopp var gått ut av et forhold svarte: "Jeg vet ikke" på spørsmålet om hvorfor forholdet strandet, mens det knapt nok var kvinner som svarte det samme...

Kan godt stemme det! Er noen mnd. siden jeg og moren til jentene mine gikk fra hverandre.Fremdeles sliter jeg med å forstå helt hva som skjedde.Jeg trodde ting gikk bedre og så kom hun og sa at vi måtte snakke sammen for hun følte ikke det samme for meg lenger. Var ganske tøft når datoen vi hadde bestemt oss for at bryllpet skulle ha vært. Og da for å gjøre det hele litt værre så var jeg i et nytt forhold som jeg da ikke er i lenger. Var i stuss før gamle følelser hjemsøkte meg og når de også kom ble det for mye for meg. Dermed avsluttet jeg det forholdet også.Nå sitter jeg igen som en idiot og prøver å forstå alt som har ført til der jeg sitter igjen i dag. Jeg har i dag et veldig godt forhold til moren til jentene selv om jeg vet hun ikke vil ha meg tilbake og hun jeg var sammen med har jeg god kontakt med. Prøver forsåvidt å bygge opp igjen tingene til sånn de var når jeg hadde det best.

Back
Topp